Gravatar

#17351 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg er gået i gang med at gennemgå nogle af mine tegneserier, bl.a. en stor bunke Spider-Man, som jeg ikke læser længere og overvejer om det er på tide at rydde lidt op i samlingen, hvis man altså kan komme af med dem.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#17352 wimmie 16 år siden

Noooooooo! Har lige hørt at John Forsythe er død :(
Hvad der er ret spooky er at jeg stod og tænkte på ham i forgårs og at han vist var ved at være gammel og hvor trist det ville være hvis han snart døde.

RIP Blake Carrington (er stor Dollars/Dynasty-fan)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#17353 filmz-jonasgr 16 år siden

Ja jeg skulle lige til at skrive det og igen blev jeg overrasket over at han stadigvæk var i live. Men han blev også ret gammel, så det er egentlig ikke så mærkeligt.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#17354 filmz-Utyske 16 år siden

Så er bunken gjort op og det drejer sig om 122 blade der nu skal ud af min samling, kun tre blade fra Winthers-tiden bliver i min samling, ellers er den mere eller mindre ryddet for Spider-Man, forudsat jeg kan slippe af med dem til en fornuftig pris.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#17355 lagoni 16 år siden

Jeg har lige fundet ud af vi (småsøstre og jeg) skal finde påskeæg i haven i morgen. Jeg bliver helt nostalgisk, det er en del år siden jeg sidst har gjort det :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#17356 Kiksmann 16 år siden

Æv havde lige glemt at købe en enkelt men vital ting til vores grillaften, så jeg måtte en tur ind til staden, sikke et indkøbshelvede, hvad sker der med folk? Tror de ikke at butikkerne åbner igen tirsdag?
Det er dælme ikke tit der er kø i Haderslev men det var der i dag, godt man ikke kom fra Starup.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#17357 filmz-Utyske 16 år siden

#17356 -

Sådan er det altid påskelørdag - det er ubetinget den travleste dag i alle supermarkeder, eller sådan var det i hvert fald da jeg var "kassedame".

Jeg har prøvet at sidde i kassen onsdagen op til skærtorsdag, da jeg arbejdede i Bilka og der kom folk med en indkøbsvogn med top på, eller i værste tilfælde, to fyldte indkøbsvogne. De samme mennesker kom i flere tilfælde igen om lørdagen og købte ligeså mange varer igen, det er helt åndsvagt.
Gravatar

#17358 DarkLight 16 år siden

Læser lidt om ipad.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#17359 tiany 16 år siden

#17356 Heldigvis har vi handlet, men det skal nok blive helved at få noget take-away mad i aften.

Er lige kommet hjem fra min mormors begravelse. Det var hårdt, men nu er det heldigvis overstået. Nu skal livet så til at gå videre
Valar morghulis
Gravatar

#17360 filmz-Bruce 16 år siden

#17359 Håber på du hurtigt kommer videre!

Har svine ondt i ryggen. Har rykket klinikken i Tyskland for videre informationer omkring operation og selvom jeg hader piller, er jeg nu nødt til at begynde og spise dem :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: