Har set nogle sekvenser af African Queen igennem på BD og må sige, at jeg er meget imponeret. Hvis jeg husker korrekt, så ser mange scener på floden på tidligere udgivelser usandsynligt ringe ud, når det kommer til at føje "baggrunden" til. Dvs. "oldtidens" form for greenscreen.
Man har formået at restaurere disse sekvenser, så det nu faktisk ser usandsynligt godt ud for sin tid. Glæder mig meget til at denne titel "ankommer".
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har set nogle sekvenser af African Queen igennem på BD og må sige, at jeg er meget imponeret. Hvis jeg husker korrekt, så ser mange scener på floden på tidligere udgivelser usandsynligt ringe ud, når det kommer til at føje "baggrunden" til. Dvs. "oldtidens" form for greenscreen.
Man har formået at restaurere disse sekvenser, så det nu faktisk ser usandsynligt godt ud for sin tid. Glæder mig meget til at denne titel "ankommer".
Det lyder godt. De har vel bare brugt bagprojektion dengang (hvor skuespillerne agerer foran et lærred med en film af omgivelserne)?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Ligger på sofaen i de gamles hus og slapper lidt af inden der er samling med hele den gamle flok nørder fra Thisted, måske lige en lille morfar foran flimmerboksen :p
Passer vores "plejebarn". Hun leger ude på terrassen. Kæft hvor hun da larmer. Man kan godt se at hun bor på et landssted, hvor man kan råbe så højt man vil og være vild hele tiden. Hun har lidt bøvl med at høre, og det er enormt stressende. Men den lille nyder at der er en at lege med, og ser forundret på hende hele tiden :)
Og så sagde den lille "mer kao-mælk" til morgen. Det var helt vildt, da hun plejer at sige enkelte ord, men ikke sætte dem sammen. Det er altså forunderligt!
og tak for billedet og i lige måde :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Fedt! Bare vent, om få år kan hun slet ikke holde op med at snakke, og du vil alvorligt begynde at overveje, om den mobiltelefon, hun fik til sin fødselsdag, nu også var en god idé. :-)
Jeg sidder og drikker en kop kaffe, mens jeg ser på en far, der spiller bold med sin knægt nede på fodboldbanen. Det ser hyggeligt ud. "E modell" er på arbejde i tøjbutikken, og jeg bør egentligt få læst en masse, men har mest lyst til bare at spille "Curse of Monkey Island". Åh, arbejdsmoral, where art thou...?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Er lige kommet tilbage fra byen hvor jeg har fået tilføjet en fem titler til film samlingen. Også i randers er det et sandt helvede at gå rundt inde i byen idag. det vrimler med mennesker! eller som jeg plejer at kalde det Sheeple. Forklaring: Når mennesker tåger rundt i store pøbler og synes at have mistet evnen til ordenligt at fatte hvad der sker omkring dem. De følger nærmest bare med strømmen i deres shopping helvede --> disse elementer kan i min verden sammenlignes med et får (altså "a sheep") som besidder samme "karaktertræk" (altså at tåge rundt og bare følge med strømmen). Sheep + people = Sheeple :D!
Der er derfor guderne har opfundet flashbangs og tåregasgranater. Den slags burde være lovlige at bruge på dage som påskelørdag, hvor folk kaster sig frådende over forbrugets højborge.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#17361 filmz-Bruce 16 år siden
#17362 filmz-Utyske 16 år siden
Interessant. Den har jeg længe gerne ville gense, så det er vist godt at jeg har ventet på BD-udgaven. :)
#17363 Thomsen 16 år siden
Det lyder godt. De har vel bare brugt bagprojektion dengang (hvor skuespillerne agerer foran et lærred med en film af omgivelserne)?
#17364 cyberzed 16 år siden
#17365 Steffan Rasmussen 16 år siden
#17366 davenport 16 år siden
Men den lille nyder at der er en at lege med, og ser forundret på hende hele tiden :)
Og så sagde den lille "mer kao-mælk" til morgen. Det var helt vildt, da hun plejer at sige enkelte ord, men ikke sætte dem sammen. Det er altså forunderligt!
og tak for billedet og i lige måde :)
#17367 Thomsen 16 år siden
Jeg sidder og drikker en kop kaffe, mens jeg ser på en far, der spiller bold med sin knægt nede på fodboldbanen. Det ser hyggeligt ud. "E modell" er på arbejde i tøjbutikken, og jeg bør egentligt få læst en masse, men har mest lyst til bare at spille "Curse of Monkey Island". Åh, arbejdsmoral, where art thou...?
#17368 Twister 16 år siden
For en anden definition af samme begreb:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sheeple#Popular_cultu...
#17369 filmz-Utyske 16 år siden
Der er derfor guderne har opfundet flashbangs og tåregasgranater. Den slags burde være lovlige at bruge på dage som påskelørdag, hvor folk kaster sig frådende over forbrugets højborge.
#17370 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"