Gravatar

#17381 filmz-jonasgr 16 år siden

Har lige set "Everybody's Fine". En rolle som passer De Niro godt og noget af det bedste han har lavet i lang tid. Fin film.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#17382 filmz-jonasgr 16 år siden

Det her projekt lyder spændende

En af de mest spændende unge forfattere skal filmatiseres af Stephen Daldry. Umiddelbart et godt valg. Håber sgu at den holder den nyhed.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#17383 evermind 16 år siden

gi-jones: Cool, tillykke med det! Som bekendt er jeg selv omtrent ved vejs ende i mit eget projekt, og det er jo en skøn fornemmelse! :)

Pøj pøj med det!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#17384 Bony 16 år siden

Jeg sidder på kontoret og prøver gevaldigt at tage mig sammen til at få lavet nogle opgaver, men det er skisme svært. Der er nemlig tøse-komsammen på adressen endnu engang. Min kæreste holder fødselsdag for nogle Matas-tøser fra hendes arbejde og det er herligt, at sidde og lytte til deres tant, fjas og høje humør. :-)

Samtidig er tankerne et helt andet sted, for min kæreste har endelig givet grønt lys til igangsættelse af projekt "Hjemmebio". Et projekt der ellers så ud til, at ligge stille i lang tid endnu, da det simpelthen var umuligt for mig at spare pengene op på min elevløn. Hun har imidlertid fået en god sjat penge at gøre godt med og ønskede i den henseende, at gøre mig glad og hjælpe mig med at realisere min barndomsdrøm. Som den søde kæreste jeg nu engang er, så vil jeg selvfølgelig ikke skuffe hende med et afslag (som om det ku' ske, at jeg sagde nej til det tilbud!). ;-)

For ikke at presse citronen og samtidig undersøge mit egentlige behov, har jeg valgt at gå budget-vejen, hvilket også betyder en mulighed for bestilling her og nu. Så nu er jeg igang med at undersøge markedet og har fundet næsten alt - så nu skal der bare bestilles hjem. Endelig skete det, lykken er gjort, humøret er højt. :-)

Tidligere idag begav jeg mig ud på en farefuld tur - Super Brugsen en påskelørdag. Nogen vil nok mene, at det er på grænsen til at være frygtløs, modig og alt det der, men det viste sig heldigvis, at vi kom så sent så butikken næsten var tom. Dette skulle selvfølgelig fejres og valget faldt på en porter fra Willemoes, jeg endnu ikke havde smagt. Den sidder jeg nu og nipper af og den er udmærket, uden direkte at blæse mig omkuld. Men med en alkoholprocent på 9,8 % er den dog ret stærk - og endda uden at være sprittet, så jeg lokker sikkert mig selv i en god halvbrandert når glasset engang er tomt. :-P

Påsken er sgu' skøn! :-D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#17385 gi-jones 16 år siden

I er nu sådan nogle vittige hunde. Måske skulle I få jeres eget show? :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#17386 davenport 16 år siden

Godt Bony! :)

Jeg har just puttet pigerne, nu vil jeg sidde og læse op, med Usual Suspects som baggrundsstøj. (Har aldrig set den, men er ikke i filmhumør)
Og så et glas vin eller 4, og en smøg i ny og næ.

Og nyde stilheden efter terror fra barn, der åbentlyst er døvt!!!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17387 HelmerJ 16 år siden

Er lige kommet hjem fra Dizzy koncerten i Aalborg. Smækker fed gas.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#17388 tiany 16 år siden

davenport (17386) skrev:
Usual Suspects som baggrundsstøj. (Har aldrig set den, men er ikke i filmhumør)

Den burde du ellers se
Valar morghulis
Gravatar

#17389 Kiksmann 16 år siden

Er lige kommet hjem efter at have været på første familie stop med ridning for børnene, nu skal vi i bad og have varmen igen, det er dælme koldt udenfor, her er der 5 grader. Når den mindste har sovet, skal vi afsted igen, over til svigerforældrene og grille GM (gratis mad:)).
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#17390 evermind 16 år siden

Venter på besøg fra den grafiker, der laver mit bogomslag. Der er vist efterhånden ved at være styr på det ... Jeg glæder mig. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: