Gravatar

#17391 Ericmase 16 år siden

LOL! Jeg tror vist jeg er i familie med Thomas Vinterberg! Har fundet ud af at hans kone er min farmors kusine! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#17392 filmz-Bruce 16 år siden

Har lige læst denne artikel om Louise Brooks, en af 20'ernes mest fascinerende stumfilms skuespillerinder, hvis lys brændte hurtigt og hurtigt ud, inden hun blev glemt og først langt senere blev anerkendt. En ufattelig karisma hun udstråler på nogle af de gamle billeder, men hun var selvdestruktiv som ingen anden.

En musikvideo af [url= med Louise Brooks fra Pandoras Box (af George Pabst)[/url], som faktisk formår at skabe en passende melodramatisk tone og den samme sælsomme ikonagtige aura, som faktisk omgærder hendes person i dag.

Nogle mener stadig, at hendes udstråling overstråler alle kvindelige skuespiller siden.

Første [url= af Pandoras Box, viser med al tydelighed, hvorfor dette ansås som værende "degenereret kunst" af nazisterne.

Er begyndt at se dokumentaren [url= for Lulu[/url], med Shirley MacLaine som fortæller.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#17393 filmz-jonasgr 16 år siden

Har lige set en magtdemonstration af Fabian Cancellara da han vandt Flandern Rundt. En flot præstation, hvor han simpelthen satte Tom Boonen på muren. Så har han også vundet den klassiker som han manglede. Det bliver spændende næste søndag hvor turen går til Paris-Roubaix. Fabian Cancellara i denne form bliver svær at have med at gøre.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#17394 tiany 16 år siden

Har lige set første afsnit af The Pacific, det falder rigtig godt ind i stilen fra Band of Brothers, så jeg er da meget spændt på de kommende afsnit.
Og mand hvor er det flot i HD.
Valar morghulis
Gravatar

#17395 Lady Arwen 16 år siden

Lige set det første i den nye række af Doctor Who afsnit - fantastisk ny begyndelse med en ny Doctor :D
Doctor Who <3
Gravatar

#17396 dyg 16 år siden

Jeg er lige kommet hjem fra 3 dages familie-besøg helt uden internet, så jeg forsøger at komme up to date med filmz og facebook.

Desuden ville min farmor lige forære noget af min afdøde farfar's sprut væk, så jeg fik et par gode flasker cognac (Courvoisier XO og Martell Noblige), samt en 12 års Ballantines Gold Seal... Og så er jeg ikke engang specielt vild med hverken cognac eller whiskey.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17397 dyg 16 år siden

Jeg er forresten ved at være ret overbevist om, at mit Dali Concept 6 højtaler sæt + Dali Basis 100 sub skal erstattes med nogle mere kompakte højtalere (måske nogle B&W M1). Hvor meget kan man ca. tage for sådan et komplet 5.1 sæt, der er omkring to år gammelt og spiller fejlfrit?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17398 Thomsen 16 år siden

Har været til påskemiddag hos kærestens venner i anledning af pigens fødselsdag. Det var vildt hyggeligt, og vi fik som sædvanlig fantastisk god mad: Grillet lammekølle med en "grøntsagspakke" af bl.a. kartofler og hvidløg ligeleds bagt på grill, en fantastisk sovs og en gedeost-blommesalat. Til desert var der en bombe af en chokoladekage ikke lavet på ret meget andet end 80% chokolade, sukker, smør og æg. Det var sådan en, der smeltede i munden, og så blev den serveret på lækker vaniljeis og en bærcoulis. Desværre var vi begge nødt til at springe drikkevarerne over, fordi vi skulle hjem og læse.

På vej hjem havde vi en ret besynderlig oplevelse. Lige pludseligt kom en mand halvløbende ret hurtigt forbi os, og gik over for rødt lys i krydset, selvom der var en del biler. Min kæreste kommenterer så, at det er underligt, at han bærer sin hund i stedet for at lade den gå - og jeg når lige at se en hale stikke ud under hans ene arm. Da vi når over på den anden side af krydset, opdager vi, at der tilsyneladende står en kvinde og leder efter sin hund og fløjter efter den. Måske drager vi de forkerte konklusioner, men det virkede grangiveligt, som om fyren rent faktisk stjal en hund fra gaden!?! Vi så desværre ikke, hvordan han så ud. Jeg lagde blot mærke til, at han lidt længere nede af vejen skråede over og gik ind i en bil og kørte i den modsatte retning. Flippet oplevelse! Nu er jeg da spændt på, om der står noget om et hundetyveri i lokalavisen i løbet af ugen.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#17399 davenport 16 år siden

Bare der var nogen der gad stjæle min åndsvage hund...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17400 MMB 16 år siden

Hvorfor spurgte I ikke damen, om hendes hund så ud ligesom den hund, manden havde under armen?

Skriv ny kommentar: