Gravatar

#17371 Thomsen 16 år siden

Har lige fået en mail fra www.giallo-tshirts.com om, at deres nye Argento-tee er blevet trykt forkert, og at det tager et par uger, før de kan få nogle nye XL leveret. Æv. Jeg havde set frem til at lufte "Fuglen med krystalfjerpragten" snart.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#17372 gi-jones 16 år siden

Jeg er "..." <-- så tæt på at være færdig med mit filmprojekt, som jeg har arbejdet på i flere år end jeg har lyst til at tænke på. Lægger sidste hånd på det nu, og med lidt held er jeg klar til at se masteren igennem for fejl efter weekenden.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#17373 filmz-Bruce 16 år siden

#17372 Tillykke med det og et stort held og lykke oveni :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#17374 davenport 16 år siden

Brutal Incasso 2?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17375 Thomsen 16 år siden

Jydekompagniet 4?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#17376 Corgan 16 år siden

gi-jones (17372) skrev:
Jeg er "..." <-- så tæt på at være færdig med mit filmprojekt, som jeg har arbejdet på i flere år end jeg har lyst til at tænke på. Lægger sidste hånd på det nu, og med lidt held er jeg klar til at se masteren igennem for fejl efter weekenden.

Gravatar

#17377 Kruse 16 år siden

Steel 2?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#17378 Thomsen 16 år siden

Hun var vild 3 - endnu vildere?
Gravatar

#17379 tiany 16 år siden

Madding 2 - Just when you thought it was safe to go back in the water...
??
Valar morghulis
Gravatar

#17380 filmz-Bruce 16 år siden

Primer 2!

Så spørgsmålet er om det bliver en prequel eller sequel. Primer - the Former eller Primer - the Latter
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: