Det burde vi måske også have gjort. Men vi var allerede nået over på den anden side af vejen og et stykke ned af den, før vi begyndte at lægge tingene sammen. Vi er stadigvæk heller ikke sikre på, at det egentligt var, hvad der skete, eller om det var vores fantasi, der løb af med os. Og endeligt ville vi ikke rigtigt være til nogen hjælp, fordi vi kun har et begrænset signalement af manden. Hvis der dukker noget op om det i lokalavisens politirapport, som der plejer at gøre (der har været et par hundetyverier gennem årene), så henvender vi os selvfølgelig med de sparsomme oplysninger, vi har.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Jeg er forresten ved at være ret overbevist om, at mit Dali Concept 6 højtaler sæt + Dali Basis 100 sub skal erstattes med nogle mere kompakte højtalere (måske nogle B&W M1). Hvor meget kan man ca. tage for sådan et komplet 5.1 sæt, der er omkring to år gammelt og spiller fejlfrit?
Jeg kunne godt være interesseret. Har godt nok en sub, så det er mest de andre jeg er interesseret i. Afhængig af prisen ville jeg dog måske godt aftage det hele alligevel.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg smed sættet (incl 3m subwoofer-kabel og vægbeslag til baghøjtalerne) på recordere til 5k, men om det er realistisk ved jeg ikke. Dog skal prisen ikke meget længere ned, før jeg vælger at beholde højtalerne selv.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Nope, jeg er ikke ryger :-) Jeg vil naturligvis helst sælge det hele samlet, men hvis det ikke kan lade sig gøre, så kan vi nok godt finde ud af noget. Hvor meget vil du give for resten?
10-4, så vil jeg smide noget musik på, for lige at tjekke, at de spiller som de skal :] (Og have noget at lytte til, mens jeg endeligt får ryddet det sidste op)
#17401 Thomsen 16 år siden
#17402 gi-jones 16 år siden
Jeg kunne godt være interesseret. Har godt nok en sub, så det er mest de andre jeg er interesseret i. Afhængig af prisen ville jeg dog måske godt aftage det hele alligevel.
#17403 gi-jones 16 år siden
#17404 dyg 16 år siden
Jeg smed sættet (incl 3m subwoofer-kabel og vægbeslag til baghøjtalerne) på recordere til 5k, men om det er realistisk ved jeg ikke. Dog skal prisen ikke meget længere ned, før jeg vælger at beholde højtalerne selv.
#17405 gi-jones 16 år siden
#17406 dyg 16 år siden
#17407 gi-jones 16 år siden
#17408 dyg 16 år siden
#17409 gi-jones 16 år siden
#17410 dyg 16 år siden