Gravatar

#17411 gi-jones 16 år siden

#nayze: kan jeg komme forbi senere i dag?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#17412 dyg 16 år siden

Jeg smed lige en pb til dig (for ikke at spamme tråden alt for meget). Men ja, det kan du, jeg er hjemme det meste af dagen. Dog har jeg fået en henvendelse fra en, der muligvis er interesseret i at købe det hele incl sub, så hvis han siger ja, så får han det nok.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17413 Twister 16 år siden

Er begyndt at læse op til eksamen. Surt at det klart er den "kedeligste" eksamen der venter næste gang, da det er den der synes fjernest fra mit personlige studiefokus (film og tv).

Men det bliver helt sikkert rart at komme på den anden side af det og være færdig med faget en gang for alle! Men lige nu synes lyset for enden af tunnelen umådeligt langt væk :S
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#17414 tiany 16 år siden

Har brugt hele formiddagen på at udarbejde et udkast til en vækststrategi på et projekt, for min chef - så må vi om han er tilfreds eller jeg får det hele tilbage i hovedet. Så må han lære at være lidt mere konkret og give mig en længere deadline hvis han vil have noget der er bedre, det er ikke mit problem at han insistere på at tage den med til Nice efter påske.
Valar morghulis
Gravatar

#17415 Kiksmann 16 år siden

Har været på jagt efter noget så simpelt som sikringer i dag, pludselig sprang alle sikringerne, og nu er det jo ikke lige fordi alle butikker har åbent i dag. Fandt en Rema 1000 hvor næsten alle andre også ville ind og handle, og hvad havde de så ikke, afsted til Kiwi som heller ikke havde, for blot at ende 1 km. hjemmefra, ved en Spar som aldrig plejer at have noget som helst, men sikringer det har de nu alligevel :D så nu er alle skiftet ud med en større Amp.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#17416 elwood 16 år siden

Hva får man hvis man tager traileren til en elendig film som Law Abiding Citizen, og teamer den op med et klasse spil som Team Fortress 2?

[url= Abiding Engineer [/url]

Something Magical!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17417 cyberzed 16 år siden

Sidder og venter på at min pizza dukker op...jeg har dog ikke helt fundet ud af hvilken film jeg skal slutte påsken med...overvejer lidt Der Untergang inspireret af DR2's visning. Det største problem er bare at jeg er rimelig smadret efter næsten en uge i en seng der er meget blødere end min egen, samt puden var crappy og dynen var for syntetisk :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#17418 dyg 16 år siden

Sidder og venter på at mit thaimad dukker op...jeg har dog ikke helt fundet ud af om jeg skal afslutte påsken med Schindler's List eller random tv (der er jo baseball på ESPN America!).

Gravatar

#17419 wimmie 16 år siden

Sidder at venter på at min pizza....nej...thaimad....nej.... :/

Sidder og overvejer om jeg ikke dummede mig ved kun at tage en cultura drikkeyoughurt med som madpakke i dag :(
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#17420 dyg 16 år siden

#17419 - Jeg har bestilt alt for meget mad, så du kan bare komme til Århus og spise lidt.. Og denne gang er der ingen skjulte hensigter (men du kan da godt få lov til at vaske mit gulv..).

Skriv ny kommentar: