Jeg har lige været ved læge og fået en tid til øjenlæge kl 14. Det tager normalt en halv evighed at få tid ved øjenlægen, så er når han tager mig ind så hurtigt bør jeg nok være lidt nervøs...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg har lige været ved læge og fået en tid til øjenlæge kl 14. Det tager normalt en halv evighed at få tid ved øjenlægen, så er når han tager mig ind så hurtigt bør jeg nok være lidt nervøs...
Lyder ikke rart. Er det i forbindelse med din operation?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Det kan være en meget forsinket bivirkning, men kan også være jeg bare er uheldig. Jeg hælder mest til det sidste, muligvis med lidt dumhed i blandet (jeg har haft øjensmerter i en uge, men tænkte det nok ikke var noget...)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Nå så vågnede man med ondt i halsen - argh har jeg bare ikke lige brug for, skal til at forberede mig til optagelsesprøven på journalistikstudiet så har sgu ikke tid til at ligge syg :(
Nå så vågnede man med ondt i halsen - argh har jeg bare ikke lige brug for, skal til at forberede mig til optagelsesprøven på journalistikstudiet så har sgu ikke tid til at ligge syg :(
#17455 - skrive ting og sager :D haha det er 1 år siden jeg blev student, så vil opfriske lidt af mit samfundsfag og bare skrive en masse og sætte kommaer :D Har taget prøven fra sidste år og flere af de ting der er i den er noget jeg har haft i f.eks. samf, så derfor kunne det jo være en idé at kigge lidt på det...
#17455 - skrive ting og sager :D haha det er 1 år siden jeg blev student, så vil opfriske lidt af mit samfundsfag og bare skrive en masse og sætte kommaer :D Har taget prøven fra sidste år og flere af de ting der er i den er noget jeg har haft i f.eks. samf, så derfor kunne det jo være en idé at kigge lidt på det...
Med mindre de har ændret vanvittigt meget på forholdene, siden jeg blev optaget for små tre år siden, så handler optagelsesprøven mest af alt om at kunne spotte den vigtige/gode historie ud af en masse mulige, sætte fornuftige kommaer, være god til sprog generelt og så vide en masse ligegyldige ting ^^
Jeg er vildt forarget over, at nogle har benyttet sig af lejligheden til ikke bare at tømme huset hos det par, der forleden døde i et flystyrt, men også at smadre det fuldstændigt. Det er godt nok kynisk og usselt.
#17451 lagoni 16 år siden
#17452 gi-jones 16 år siden
Lyder ikke rart. Er det i forbindelse med din operation?
#17453 lagoni 16 år siden
#17454 Lady Arwen 16 år siden
#17455 Kochie 16 år siden
Hvordan har du tænkt dig at forberede dig?
#17456 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#17457 Lady Arwen 16 år siden
#17458 Kochie 16 år siden
Med mindre de har ændret vanvittigt meget på forholdene, siden jeg blev optaget for små tre år siden, så handler optagelsesprøven mest af alt om at kunne spotte den vigtige/gode historie ud af en masse mulige, sætte fornuftige kommaer, være god til sprog generelt og så vide en masse ligegyldige ting ^^
#17459 elwood 16 år siden
lala land records
BATMAN: THE MOVIE (1966): LIMITED EDITION
BATMAN: THE MOVIE (1966): LIMITED EDITION LLLCD 1130
Music by Nelson Riddle
Limited Edition of 2000 Units
Det frister lidt... 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17460 Thomsen 16 år siden
http://ekstrabladet.dk/112/article1325347.ece