Så kom jeg til tilbage fra øjenlægen (med én fuldt udspilet pupil, det ser ret skægt ud) og jeg har åbenbart betændelse på synsnerven. Det vil gå væk af sig selv, men det vil tage 2-3 uger... Nu skal jeg snart til kiropraktor, jeg er gennemført kaput for tiden :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#17458 - lyder rigtigt :D Men ja som sagt er det også bare for at genopfriske skrivefærdighederne lidt - har desværre ikke fået skrevet så meget det sidste år som jeg gerne ville... Har også allerede prøvet den der "videnstest" og det er da nogle fantastisk underlige spørgsmål :)
Testen er bred, ja, men i bund og grund er det jo også en test af, hvor godt prøvedeltagerne følger med i samfundet. Jeg kender flere, der er uddannet på Journalisthøjskolen, og de har alle nævnt, at de brugte meget tid på at læse aviser i månederne op til prøven, fordi mange af spørgsmålene refererer til aktuelt stof.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Testen er bred, ja, men i bund og grund er det jo også en test af, hvor godt prøvedeltagerne følger med i samfundet. Jeg kender flere, der er uddannet på Journalisthøjskolen, og de har alle nævnt, at de brugte meget tid på at læse aviser i månederne op til prøven, fordi mange af spørgsmålene refererer til aktuelt stof.
Nyhedsmediernes ugentlige videnstest fungerer som et fint alternativ. Eller - det gjorde det da for mig. Arwen: Jeg var midt i min tid som fabriksarbejder, da jeg kom ind. Hvis du kan skrive, formidle eller hvad de unge nu kalder det, har du ikke glemt det til prøven - det handler om at kunne formidle på en ordentlig måde, og det er ikke noget man umiddelbart glemmer, blot fordi man ikke skriver dagligt.
#17466 - ja jeg har også tænkt mig at læse lidt ekstra i diverse aviser, selvom jeg nu i forvejen læser ret meget. Og ja det virker som en meget bred test. #17467 - tvivler heller ikke på mine "evner" men vil alligevel gerne "øve" mig lidt, det kan jo ikke skade noget :D Vil da heller ikke sidde og skrive/læse 24/7 :)
#17461 Corgan 16 år siden
#17462 tiany 16 år siden
Bruce nævnte det for et stykke tid siden.
#17463 Skeloboy 16 år siden
Det er dejligt.
#17464 lagoni 16 år siden
#17465 Lady Arwen 16 år siden
#17466 Thomsen 16 år siden
#17467 Kochie 16 år siden
Nyhedsmediernes ugentlige videnstest fungerer som et fint alternativ. Eller - det gjorde det da for mig.
Arwen: Jeg var midt i min tid som fabriksarbejder, da jeg kom ind. Hvis du kan skrive, formidle eller hvad de unge nu kalder det, har du ikke glemt det til prøven - det handler om at kunne formidle på en ordentlig måde, og det er ikke noget man umiddelbart glemmer, blot fordi man ikke skriver dagligt.
#17468 elwood 16 år siden
Som får premiere i USA her på Søndag.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17469 Kiksmann 16 år siden
#17470 Lady Arwen 16 år siden
#17467 - tvivler heller ikke på mine "evner" men vil alligevel gerne "øve" mig lidt, det kan jo ikke skade noget :D Vil da heller ikke sidde og skrive/læse 24/7 :)