BATMAN: THE MOVIE (1966): LIMITED EDITION LLLCD 1130 Music by Nelson Riddle Limited Edition of 2000 Units
Det frister lidt... 8-)
Tak. Mere Batman til folket :D Min første tanke var at springe over, da jeg havde et billede af det var for fjollet musik, men så lyttede jeg lige til klippene. Pulserende jazz: det rykker sgu meget godt :D Fru Walker musik til "The Flash" kom også med i indkøbskurven. Det minder lidt om "Batman: The Animated Series", så den cd glæder jeg mig også til at lytte til :)
The Flash har jeg allerede, det sku en ret fed cd, og fedt og høre noget hel andet i forhold til hendes Batman, man kan godt høre forskellen, The Flash er også lidt mere hmm uskyldig synes jeg på en måde.
Smugkiggede også de første par afsnit af serien på youtube, hehe det sådan en serie jeg ville ha elsket som knægt kan jeg se, selv om den idag er meget simpl i dens udføring.
Wonder Woman scoret har jeg ikke noget indtryk af rigtig, andet end jeg nok gerne vil se den Animerede film en dag, for at se om Bruce Timm og Co. still got it.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har lige læst anmeldelsen af Clash of the Titans på DVDTown og helt som forventet er det endnu en tømmermands/popcorn flick. Havde ellers overvejet en tur i biffen for at se den, men hva der kommer vel snart noget spændende...eller også skulle jeg bare begynde at holde et tættere øje med Nicolai istedet for Kolding Bio :)
#17495 Godt nok starter de første forestillinger kl.17, men de har nu også forestillinger kl. 19.30 og 20. I denne uge blandt andet Precious og Det hvide bånd
En lille succes, som måske/måske ikke kan blive til noget rigtig fedt. Havde lige spottet et job ved at læse en artikel. Sendte en uopfordret ansøgning(vi arbejder i samme forvaltning, men to forskellige underafdelinger), og så mødte jeg ham i kantinen, hvor han lige prikkede mig på skulderen og sagde(jeg har aldrig mødt ham før): "Hej Allan, nu har jeg læst din ansøgning. Bare kig op, så kan vi lige snakke sammen i ½ times tid".
Stille og rolig dag på kontoret, nok fordi dem der skal give mig opgaver er i Frankrig og jeg snart er færdig med det jeg har liggende. Så jeg sidder og leder lidt efter jobs jeg kan søge, men jeg synes godt nok jeg er inde i en tynd periode.
#17491 Michael Andersen 16 år siden
Tak. Mere Batman til folket :D Min første tanke var at springe over, da jeg havde et billede af det var for fjollet musik, men så lyttede jeg lige til klippene. Pulserende jazz: det rykker sgu meget godt :D Fru Walker musik til "The Flash" kom også med i indkøbskurven. Det minder lidt om "Batman: The Animated Series", så den cd glæder jeg mig også til at lytte til :)
#17492 elwood 16 år siden
Smugkiggede også de første par afsnit af serien på youtube, hehe det sådan en serie jeg ville ha elsket som knægt kan jeg se, selv om den idag er meget simpl i dens udføring.
Wonder Woman scoret har jeg ikke noget indtryk af rigtig, andet end jeg nok gerne vil se den Animerede film en dag, for at se om Bruce Timm og Co. still got it.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17493 cyberzed 16 år siden
#17494 tiany 16 år siden
Nu når Bayern nok finalen, for godt nok har jeg ikke forstand på fransk fodbold, men jeg mener nu at Bayern kunne slå Lyon.
Så er det mere interessant med Barcelona og Inter, men jeg holder i hvert fald med Barcelona.
#17495 dyg 16 år siden
#17496 tiany 16 år siden
#17497 cyberzed 16 år siden
#17498 tiany 16 år siden
I denne uge blandt andet Precious og Det hvide bånd
#17499 Skeloboy 16 år siden
Det er sgu fedt.
#17500 tiany 16 år siden
Så jeg sidder og leder lidt efter jobs jeg kan søge, men jeg synes godt nok jeg er inde i en tynd periode.