Gravatar

#17501 filmz-jonasgr 16 år siden

Så er det ved at være specialetid. Skal lige skrive 10-15 sider om hvad jeg finder interessant ved mit emne, hvorfor jeg vil skrive om det etc.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#17502 lagoni 16 år siden

Jeg har lånt et par lydbøger over nettet gennem biblioteket, men vist pga DRM kan de ikke afspilles på mine mp3-afspillere. Hvad er dte sjove i at høre lydbog på pc'en? Øv.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#17503 DarkLight 16 år siden

Bruce (17478) skrev:
#17477 Og en hat!

Nogle der har set Being Human? BBC serie, som får ret gode anmeldelser.

Det er ok. Ikke super fantastisk. Så er jeg gladere for den oversete serie "Misfits" fra UK. Alt hvad Heroes aldrig bliver.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#17504 lagoni 16 år siden

Jeg har ondt i øjnene af at sidde ved computeren, men en gammel ven viste mig lige hans kristne blog og så kom vi ud i diskussion om religion, hvilket jeg synes er utrolig sjovt, da han er meget defensiv omkring det. Morskaben er smerten værd :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#17505 elwood 16 år siden

Gud aka. Jakob Stegelmann var forbi aftenshowet ganske kort og snakke lidt om computerspil gennem tiden.

Gud
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17506 filmz-jonasgr 16 år siden

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#17507 Skeloboy 16 år siden

Jeg sidder og irriterer mig over, at jeg ikke kan finde nogen, der vil have en øl med mig ved en 14-tiden :)

Og at jeg ikke rigtig har noget at lave i aften. Det er dæleme mange, mange år siden, jeg bare har siddet hjemme en fredag...
Gravatar

#17508 cyberzed 16 år siden

#17507 Hvis du hopper på toget så passer det nok med den tid vi smutter ud og drikker fyraftensøl i Kolding :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#17509 Skeloboy 16 år siden

#17508 - det lyder sgu meget godt, men 107 kr for at komme hen til en fyraftensøl, det er sgu lige i overkanten :)
Gravatar

#17510 davenport 16 år siden

Bare rejs ude på lokummet i toget.. Det er gratis :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: