Hmmm...jeg vandt jo to billetter til Copenhell...men nye facts er kommet til overfladen, der gør jeg overvejer at sælge...fordi Leonard Cohen har valgt at slå et smut forbi Odense...det er sgu lidt en svær beslutning. Men jeg hælder mest til Leonard Cohen...mest fordi, jeg har set de bands på Copenhell før, som jeg gerne cil se....og det er jo [url=
Måtte lige ud med lidt frustationer :( Er lige kommet ud fra vores møde i banken ang. salg og køb af hus, og vi var spændte på hvad de havde at sige da det jo ikke er verdens bedste tidspunkt at sælge.... men hvornår blivet det? Vi ved godt at vi nok vil komme til at "tabe" mellem 200.000 og 300.000 men vi har så også kigget på huse der var dét billigere end vores eget, så vi havde rent faktisk troet at banken ville gå med på den...omend lidt modvilligt. Men det var etn blankt nej...vi kan ikke få lov at sætte huset til salg og købe nyt.
Er lidt slået ud lige nu, da vi jo har brugt en del energi det sidste års tid på at forberede os - både mentalt og fysisk på at skulle flytte herfra :( Dumme banker og dumme finanskrise!
Og skeloboy> Jeg stemmer helt klart Cohen!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#17626 Der er ingen andre banker, som vil kunne se det fornuftige i planen, hvis I flytter jeres aktiviteter? Var det ikke Davenport, som fik en god deal?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#17626: Skift bank! Eller tjek i hvert fald med det samme om ikke nogle andre ville hjælpe jer. Jeg ved ikke så skide meget om den slags, men jeg ved nok om banker til at være klar over at det gør de heller ikke nødvendigvis.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#17621 Twister 16 år siden
#17622 Kiksmann 16 år siden
#17623 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#17624 lagoni 16 år siden
#17625 Skeloboy 16 år siden
#17626 wimmie 16 år siden
Måtte lige ud med lidt frustationer :(
Er lige kommet ud fra vores møde i banken ang. salg og køb af hus, og vi var spændte på hvad de havde at sige da det jo ikke er verdens bedste tidspunkt at sælge.... men hvornår blivet det?
Vi ved godt at vi nok vil komme til at "tabe" mellem 200.000 og 300.000 men vi har så også kigget på huse der var dét billigere end vores eget, så vi havde rent faktisk troet at banken ville gå med på den...omend lidt modvilligt.
Men det var etn blankt nej...vi kan ikke få lov at sætte huset til salg og købe nyt.
Er lidt slået ud lige nu, da vi jo har brugt en del energi det sidste års tid på at forberede os - både mentalt og fysisk på at skulle flytte herfra :(
Dumme banker og dumme finanskrise!
Og skeloboy> Jeg stemmer helt klart Cohen!
#17627 filmz-Bruce 16 år siden
#17628 Benway 16 år siden
#17626 Ah. Det er sgu surt.
#17629 dyg 16 år siden
#17630 gi-jones 16 år siden