Øv! Skulle ha’ haft fri i dag. Jeg havde bestilt en afspadseringsdag og planen var, at jeg sku ha’ en rigtig hulemandsdag for mig selv. Et lille egoistisk åndehul i en al for stresset hverdag. Når man sådan sku ha’ fri, var der jo ingen grund til at gå i seng til fornuftig tid i går. Så jeg så både bold og goalshow og zappede godt og grundigt rundt, indtil jeg begyndte at døse hen på sofaen ved midnatstid, så luskede jeg i seng. Jeg havde vel fået en halv time på øjet da vores knap 7-årige datter kaldte fra den anden ende af hytten. Hun sku tisse og ville i øvrigt gerne ind i den juniorseng vi har stående i soveværelset, til når de kommer rendende. Fint nok det fik vi ordnet og så tilbage til drømmeland igen. Kl 02:10 kastede vores yngste på knap 2 år op i sin seng!! Så var det bare op for hr. og fru Danmark og i gang med at få vasket den stakkels unge og få skiftet tøj fra yderst til inderst på hende. Der var så også lige en omgang sengetøj, der lige skulle skylles op, inden man ku smide det i vaskemaskinen. Bette Skid kom så ind i vores seng, hvor hun fik en plads i midten på et stort badehåndklæde just in case. Ca. en time efter kastede hun op igen! Nyt sæt nattøj, badehåndklæde og en ny vask over. En time senere samme scenarie!! Også lige en gang til kl 04:40 og så nægtede hun ellers at komme mere i seng, så der stod vi op. Det siger sig selv, at det er blevet til minimalt med søvn. Fruen tilbød heldigvis at blive hjemme, så jeg er flygtet på arbejde. Her vil jeg så sidde og ligne noget fra Night of the Living Dead :o) Så jo! Dagen bliver en anelse anderledes end planlagt. Nu skal det så blive spændende, hvor mange af os (vi er en husstand på 5), der ska ha’ sådan en tur.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#17797 Bare ordet yoga så ryster jeg. Ikke fordi jeg ikke tror det er fantastisk. Mere fordi jeg ved, at jeg er alt for stiv i lemmerne af ikke at strække godt nok ud, så det nok bliver hårdt :)
Så meget desto mere grund til at kaste sig ud i det. ;)
Yoga har jeg slet ikke forstået. Jeg keder mig bravt og kan slet ikke se hvad det skal gøre godt for mht ryggen. Pilates har derimod hjulpet min ryg meget og det er kun lidt kedeligt :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg har været nede i byen for at finde tøj til næste måneds konfirmationsfester. Jeg kom hjem med en ny taske og Settlers: Rise of an Empire. Jeg hader at købe tøj...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Har jo været til jobsamtale i dag - det er lidt svært at vurdere hvordan det er gået, da jeg ikke rigtig har nogen ide om, om jeg giver et godt første hånds indtryk (det synes jeg jo selv jeg gør, men det er jo ikke sikkert at andre synes det) og eftersom det er en trainee stilling, så handlede det jo mere om mig som person end om mine evner. Så jeg er lidt spændt på om det bliver til noget, men det håber jeg da :)
Og hvis ikke, så er jeg faktisk lige blevet indkaldt til jobsamtale på mandag, men det er i Billund og jeg vil da heller "nøjes" med at køre til Kolding.
#17801 wiseguy 16 år siden
Jeg havde vel fået en halv time på øjet da vores knap 7-årige datter kaldte fra den anden ende af hytten. Hun sku tisse og ville i øvrigt gerne ind i den juniorseng vi har stående i soveværelset, til når de kommer rendende. Fint nok det fik vi ordnet og så tilbage til drømmeland igen.
Kl 02:10 kastede vores yngste på knap 2 år op i sin seng!! Så var det bare op for hr. og fru Danmark og i gang med at få vasket den stakkels unge og få skiftet tøj fra yderst til inderst på hende. Der var så også lige en omgang sengetøj, der lige skulle skylles op, inden man ku smide det i vaskemaskinen. Bette Skid kom så ind i vores seng, hvor hun fik en plads i midten på et stort badehåndklæde just in case. Ca. en time efter kastede hun op igen! Nyt sæt nattøj, badehåndklæde og en ny vask over. En time senere samme scenarie!! Også lige en gang til kl 04:40 og så nægtede hun ellers at komme mere i seng, så der stod vi op. Det siger sig selv, at det er blevet til minimalt med søvn. Fruen tilbød heldigvis at blive hjemme, så jeg er flygtet på arbejde. Her vil jeg så sidde og ligne noget fra Night of the Living Dead :o)
Så jo! Dagen bliver en anelse anderledes end planlagt.
Nu skal det så blive spændende, hvor mange af os (vi er en husstand på 5), der ska ha’ sådan en tur.
#17802 filmz-Bruce 16 år siden
#17803 elwood 16 år siden
Ja ordet overvejer lyder underligt, men det jo en lille tur jeg skal ud på hvis det blir aktuelt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17804 Highland Park 16 år siden
Så meget desto mere grund til at kaste sig ud i det. ;)
#17803: Hvor har du læst, at hun kommer?
#17805 elwood 16 år siden
6 Juli Tivoli Koncert sal.
#17806 lagoni 16 år siden
#17807 filmz-Martychris 16 år siden
Hvis du kan lide jazz, så tag til Riverboet festival i Silkeborg. Det er meget hyggeligt...
#17808 elwood 16 år siden
#17809 lagoni 16 år siden
#17810 tiany 16 år siden
Så jeg er lidt spændt på om det bliver til noget, men det håber jeg da :)
Og hvis ikke, så er jeg faktisk lige blevet indkaldt til jobsamtale på mandag, men det er i Billund og jeg vil da heller "nøjes" med at køre til Kolding.