Ja, det lader det til. Det er uhyre langsommeligt. Hvor svært er det at sende en snes computere ud til kunderne. Nu har jeg ventet i 2 mdr... Jeg kunne have opfundet og bygget min egen i mellemtiden..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#17814 Ja jeg ved i gerne vil have Billund til at være det, men jeg vil heller køre 30 min i stedet for 60 min... jeg tror ikke engang jeg ved hvordan jeg finder til Billund :D
Er kommet hjem fra fodbold - jeg er begyndt at tro på at det med en aktiv sport er farligt, nu er jeg efterhånden kommet oven på efter den forstuvet ankel, men nu har jeg så forstrukket en muskel i mit lår :/
Avavaavavavavavavaav.... :/ Var nede og træne i går efter næsten 3 måneders pause og nu gør mine muskler herre-nas og jeg kan næsten ikke bevæge mig. Jaja, jeg ved godt at det er "den gode smerte" men det er stadig træls når man er på arbejde.
Og så prøvede min kat i dag at slå mig ihjel og få det til at se ud som selvmord - den gik i hvert fald efter pulsåren i mit håndled :( - Bare fordi man ville flytte den mens den sov...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Af alle kedelige ting man kan give sig til så er jeg gået igang med at backe alt op fra den stationære over på mit NAS, weekenden kommer til at byde på re-install til Win7 samt en install af Visual Studio 2010...en skam jeg ikke lige kan få Office 2010 med i samme omgang :D
(p.s. tak til de kære folk der leverer licenser for de små jobs man har lavet for dem på det sidste)
#17811 davenport 16 år siden
For jeg har ventet og ventet på min nye computer, men høre bjælde...
#17812 cyberzed 16 år siden
[edit]Lader til at Flexbenefit er konkurrenten til Belle Balance :D[/edit]
#17813 davenport 16 år siden
#17814 wiseguy 16 år siden
#17815 tiany 16 år siden
Er kommet hjem fra fodbold - jeg er begyndt at tro på at det med en aktiv sport er farligt, nu er jeg efterhånden kommet oven på efter den forstuvet ankel, men nu har jeg så forstrukket en muskel i mit lår :/
#17816 wimmie 16 år siden
Var nede og træne i går efter næsten 3 måneders pause og nu gør mine muskler herre-nas og jeg kan næsten ikke bevæge mig. Jaja, jeg ved godt at det er "den gode smerte" men det er stadig træls når man er på arbejde.
Og så prøvede min kat i dag at slå mig ihjel og få det til at se ud som selvmord - den gik i hvert fald efter pulsåren i mit håndled :(
- Bare fordi man ville flytte den mens den sov...
#17817 davenport 16 år siden
#17818 HonoDelLoce 16 år siden
Han fik taget sine testikler i dag hos den onde onde dyrlæge..
Men det ser nu skægt ud ! (kraven, ikke den tomme pose!)
#17819 filmz-Martychris 16 år siden
#17820 cyberzed 16 år siden
(p.s. tak til de kære folk der leverer licenser for de små jobs man har lavet for dem på det sidste)