Ja så har du rigtignok ikke forstået det. ;) Det lyder nu heller ikke som om, at du har givet det en reel chance.
Nå men hver sine præferencer. :)
Jeg har skam gået til det fast ugentligt i et halvt år og prøvede regelmæssigt at komme igang igen, så synes selv jeg har givet det en chance. Jeg kan se det måske kan hjælpe med at forebygge rygskader genne øget smidighed og balance, men for mig med allerede kaput ryg hjælper det slet ikke, det belaster kun. Jeg blev af en yogainstruktør også anbefalet at gå til pilates pga ryggen. Men ja, hver sin præference - hvis man kan li' yoga skal man da være velkomment il at gå til det :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Så blev vi lige vækket ved at nogen kom ved vores døde kat der desværre lige er blevet kørt ned uden for vores hus :( Vi havde ellers lige snakket om hvor godt det var at vi kunne bo så tæt på en traffikeret hovedvej uden at miste nogen af vores 3 katte...doh!
Anyway, idioten der kørte alt for stærkt kørte bare videre efter at have ramt den, sådan noget gør mig sur. Det var dem der kørte bagved der stoppede, tjekkede øremærket og ringede til katteregistret for at få dens adresse.
On a good note: Michael fik lige sin resultatløn i dag: 33.000 kr :D Det er lige 20.000 kr (efter skat) ekstra i næste måned - yay!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#17832 - Sådan en nar, når man påkører noget er det mindste man kan gøre da lige at stoppe og se hvad det er man har ramt. Desværre en voksende tildens her i landet, også når det gælder mennesker.
Skal afsted til tandlægen med den mindste her om lidt, det er første gang hun skal til tandlægen, er spændt på om hun bider ham, hun har det stadig med at bide engang imellem.
#17832 Hvad er det lige han laver? (Desværre kan mit had til katte ikke få mig til at kommetere videre om katten uden at jeg kommer til at stå for had)
Jeg har skam gået til det fast ugentligt i et halvt år og prøvede regelmæssigt at komme igang igen, så synes selv jeg har givet det en chance.
Okay, godt ord igen så. ;)
lagoni (17831) skrev:
Jeg kan se det måske kan hjælpe med at forebygge rygskader genne øget smidighed og balance, men for mig med allerede kaput ryg hjælper det slet ikke, det belaster kun.
Det kan jeg så ikke forstå, men måske du har haft en dårlig træner. Min begyndte som sagt at dyrke yoga grundet en dobbelt diskusprolaps, hvilket alt andet end belastede hende. En kaput ryg? Hvad er der galt med den? :/
#17832: Det er jeg ked af at høre wimmie. :( Hvilken af kattene er det? Palminkatten?
Den film, jeg havde glædet mig allermest til at se på CPH: Pix, Gone with the Pope, er blevet aflyst pga. Askeskyen (indsæt dramatisk musik efter eget valg her)!
Jeg fik lige en opringning fra Nordisk Film om det, fordi jeg havde bestilt billetter hos dem. Det er selvfølgelig er god service og pænt af dem, så jeg ikke futter forgæves ind til byen, men FÅRK!!! hvor er jeg bare ærgerlig!
Gone with the Pope er crooneren, skuespilleren, standup-komikeren Duke Mitchells efterladte exploitation-film om en lowlife gangster, der får den vanvittige idé at kidnappe paven og forlange $1 i løsepenge fra hver eneste katolik i hele verden. Ved Mitchells død i 1981 var filmen ikke klippet færdig, og det lille selskab Grindhouse Releasing, der ejes i fællesskab af Sage Stallone (søn af Sly) og klipperen Bob Murawski (som lige har vundet en Oscar for The Hurt Locker) har brugt ti år på at opspore materialet og stykke den sammen i deres fritid.
Murawski skulle selv have været tilstede til begge forestillinger på Pix, men åbenbart er prognoserne for at komme frem og tilbage for dårlige. Jeg havde ellers glæder mig til at sige hej til ham. Jeg skrev lidt med ham sidste år (i forbindelse med Grindhouse Releasings dvd-udgivelser), og han virkede som en virkelig flink mand. Øv, øv, øv... :-(
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#17831 lagoni 16 år siden
Jeg har skam gået til det fast ugentligt i et halvt år og prøvede regelmæssigt at komme igang igen, så synes selv jeg har givet det en chance. Jeg kan se det måske kan hjælpe med at forebygge rygskader genne øget smidighed og balance, men for mig med allerede kaput ryg hjælper det slet ikke, det belaster kun. Jeg blev af en yogainstruktør også anbefalet at gå til pilates pga ryggen. Men ja, hver sin præference - hvis man kan li' yoga skal man da være velkomment il at gå til det :)
#17832 wimmie 16 år siden
Vi havde ellers lige snakket om hvor godt det var at vi kunne bo så tæt på en traffikeret hovedvej uden at miste nogen af vores 3 katte...doh!
Anyway, idioten der kørte alt for stærkt kørte bare videre efter at have ramt den, sådan noget gør mig sur. Det var dem der kørte bagved der stoppede, tjekkede øremærket og ringede til katteregistret for at få dens adresse.
On a good note: Michael fik lige sin resultatløn i dag: 33.000 kr :D
Det er lige 20.000 kr (efter skat) ekstra i næste måned - yay!
#17833 Kiksmann 16 år siden
Desværre en voksende tildens her i landet, også når det gælder mennesker.
Skal afsted til tandlægen med den mindste her om lidt, det er første gang hun skal til tandlægen, er spændt på om hun bider ham, hun har det stadig med at bide engang imellem.
#17834 cyberzed 16 år siden
#17835 evermind 16 år siden
Jeg er gået syg hjem fra arbejde, så resten af dagen foregår under dynen, sikkert med en film eller to ...
#17836 Highland Park 16 år siden
Det kan jeg så ikke forstå, men måske du har haft en dårlig træner. Min begyndte som sagt at dyrke yoga grundet en dobbelt diskusprolaps, hvilket alt andet end belastede hende.
En kaput ryg? Hvad er der galt med den? :/
#17832: Det er jeg ked af at høre wimmie. :( Hvilken af kattene er det? Palminkatten?
#17837 Thomsen 16 år siden
Én ting er at køre et dyr ned - den slags sker jo desværre. Men så bare at skride fra stedet, det er godt nok noget svineri!
#17838 Kiksmann 16 år siden
#17839 Highland Park 16 år siden
#17840 Thomsen 16 år siden
Den film, jeg havde glædet mig allermest til at se på CPH: Pix, Gone with the Pope, er blevet aflyst pga. Askeskyen (indsæt dramatisk musik efter eget valg her)!
Jeg fik lige en opringning fra Nordisk Film om det, fordi jeg havde bestilt billetter hos dem. Det er selvfølgelig er god service og pænt af dem, så jeg ikke futter forgæves ind til byen, men FÅRK!!! hvor er jeg bare ærgerlig!
Gone with the Pope er crooneren, skuespilleren, standup-komikeren Duke Mitchells efterladte exploitation-film om en lowlife gangster, der får den vanvittige idé at kidnappe paven og forlange $1 i løsepenge fra hver eneste katolik i hele verden. Ved Mitchells død i 1981 var filmen ikke klippet færdig, og det lille selskab Grindhouse Releasing, der ejes i fællesskab af Sage Stallone (søn af Sly) og klipperen Bob Murawski (som lige har vundet en Oscar for The Hurt Locker) har brugt ti år på at opspore materialet og stykke den sammen i deres fritid.
Murawski skulle selv have været tilstede til begge forestillinger på Pix, men åbenbart er prognoserne for at komme frem og tilbage for dårlige. Jeg havde ellers glæder mig til at sige hej til ham. Jeg skrev lidt med ham sidste år (i forbindelse med Grindhouse Releasings dvd-udgivelser), og han virkede som en virkelig flink mand. Øv, øv, øv... :-(