Den film, jeg havde glædet mig allermest til at se på CPH: Pix, Gone with the Pope, er blevet aflyst pga. Askeskyen (indsæt dramatisk musik efter eget valg her)!
[url= Preisner - Apocalypse (Ascende huc)[/url]
Sikke noget møg Thomsen, men mon ikke det lykkes de gode CPH:PIX-folk at stable en ny forestilling på benene på et senere tidspunkt (evt. inkl. Murawski)? Det har de jo gjort i flere af de triste tilfælde, og der er trods alt tale om en ganske særlig film.
"Get Low" med Sissy Spacek, Robert Duvall og Bill Murray ser meget interessant ud: Trailer (rul ned) Men bringer det ikke ulykke at fejre sin egen begravelse før tid?
#17841 - Det håber jeg på. Men mon ikke der ellers er en chance for, at den dukker op på Fantastic Film Festival i Lund senere på året? Det er jo Kristensen, der er med til at lægge programmet for den slags film begge steder, og jeg kan da se, at der er enkelte gengangere (Lund vist fx allerede House of the Devil sidste år).
Om ikke andet så kommer der forhåbentligt på dvd i efteråret sammen med Mitchells Massacre Mafia Style. Det har Grindhouse i hvert fald antydet.
#17843 - Ew, det lyder grumt! Jeg forsøgte engang at se den i fjernsynet og måtte give op efter få minutter. Jeg kunne virkeligt ikke finde noget formildende ved den.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#..36 - kan også være min egen uvilje mod yoga gør resultaterne ikke bliver så perfekte, jeg synes simpelthen det er så drønkedeligt at jeg flere gange var ved at falde i søvn :) Pilates er ikke meget bedre, men synes det giver det samme som yoga plus styrker ryggen. Jeg har været så heldig at arve dårlig ryg fra min far (eller også var det mit lille teenageoprør at sidde dårligt hver gang han sagde 'ret dig op'...) og har haft en begyndende diskusprolaps som vist skyldtes smerter fra en anden operation. Jeg er en ren guldgrube for kiropraktorer :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#17832 Øv til det ene :( Søde kæledyr kan ikke gøres op i penge, men tillykke med moneterne i alle fald.
Arbejdet mente ikke orlov var svaret på mine problemer med ryggen. De sagde, nu sygemelder du dig i den tid du skal bruge for at få ryggen god igen og så må det tage 4 eller 6 uger. De mente ikke jeg skulle svare økonomisk. Så er selvfølgelig super glad for dette og stopper midt i næste uge.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#..36 - kan også være min egen uvilje mod yoga gør resultaterne ikke bliver så perfekte, jeg synes simpelthen det er så drønkedeligt at jeg flere gange var ved at falde i søvn :)
I denne stilling? Jeg gætter på, at du tænker på de meditative øvelser. Jeg gad godt se nogen falde i søvn midt i en skulderstand. :D
lagoni (17846) skrev:
Jeg har været så heldig at arve dårlig ryg fra min far (eller også var det mit lille teenageoprør at sidde dårligt hver gang han sagde 'ret dig op'...) og har haft en begyndende diskusprolaps som vist skyldtes smerter fra en anden operation. Jeg er en ren guldgrube for kiropraktorer :)
Av, det lyder ikke rart lagoni. Jeg håber da, at du har det bedre nu. :)
#17847: Herligt, det er knageme god personalepolitik! :)
#17841 Highland Park 16 år siden
[url= Preisner - Apocalypse (Ascende huc)[/url]
Sikke noget møg Thomsen, men mon ikke det lykkes de gode CPH:PIX-folk at stable en ny forestilling på benene på et senere tidspunkt (evt. inkl. Murawski)? Det har de jo gjort i flere af de triste tilfælde, og der er trods alt tale om en ganske særlig film.
#17842 Highland Park 16 år siden
Trailer (rul ned)
Men bringer det ikke ulykke at fejre sin egen begravelse før tid?
#17843 filmz-Martychris 16 år siden
Det er min kæreste, som absolut vil se den. Den blev ikke bedre ved et gensyn, syntes stadigvæk at humoren er helt hen i vejret...
#17844 Thomsen 16 år siden
Om ikke andet så kommer der forhåbentligt på dvd i efteråret sammen med Mitchells Massacre Mafia Style. Det har Grindhouse i hvert fald antydet.
#17843 - Ew, det lyder grumt! Jeg forsøgte engang at se den i fjernsynet og måtte give op efter få minutter. Jeg kunne virkeligt ikke finde noget formildende ved den.
#17845 Highland Park 16 år siden
#17846 lagoni 16 år siden
#17847 filmz-Bruce 16 år siden
Arbejdet mente ikke orlov var svaret på mine problemer med ryggen. De sagde, nu sygemelder du dig i den tid du skal bruge for at få ryggen god igen og så må det tage 4 eller 6 uger. De mente ikke jeg skulle svare økonomisk. Så er selvfølgelig super glad for dette og stopper midt i næste uge.
#17848 elwood 16 år siden
Bugsy Malone After they were famous på youtube.
Hehe meget sjov og høre dem fortælle om deres oplevelse, Jodie Foster er en tough woman!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17849 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#17850 Highland Park 16 år siden
I denne stilling?
Jeg gætter på, at du tænker på de meditative øvelser. Jeg gad godt se nogen falde i søvn midt i en skulderstand. :D
Av, det lyder ikke rart lagoni. Jeg håber da, at du har det bedre nu. :)
#17847: Herligt, det er knageme god personalepolitik! :)