Gravatar

#17981 dyg 15 år siden

#17980 - Der er ikke noget at diskutere, det er naturligvis rumvæsner! (Eller en fugl)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17982 gi-jones 15 år siden

Laver colorgrading og hører Bruce Springsteen - igen. Tror snart jeg kan hver eneste frame af den her film udenad, for ikke at snakke om Springsteens samlede værker :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#17983 filmz-jonasgr 15 år siden

#17964 Hov jeg er vist ved at afsløre min hemmelige indentitet. Men det er altså kun en gang imellem at jeg drikker.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#17984 elwood 15 år siden

Fjerner røde øjne på billeder.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17985 filmz-Bruce 15 år siden

#17982 Sådan! Kan du så snart rate dine 10 yndlingsnumre i rækkefølge? :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#17986 Thomsen 15 år siden

ARgh! Sagaen om den uvorne elkeddel fortsætter...

Vores seneste keddel (nummer tre siden jeg købte modellen første gang i efteråret) har nu vist sig OGSÅ at være utæt. Der er begyndt at sive vand ud fra bunden, når man koger. Det går sådan lidt mod hele idéen med sådan en, så den ryger tilbage igen.

Måske skulle jeg vælge at prøve en anden keddel end den fra Krupps denne gang? :-/
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#17987 filmz-jonasgr 15 år siden

For andre der også er begejstrede for Interpol, så kan deres nye single downloades fra deres hjemmeside - her

Jeg kan faktisk godt lide udspillet, som lover godt. Ikke mindst lyder det til at de vender lidt tilbage til stilen fra de to første albums.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#17988 Kiksmann 15 år siden

#17987 - Tak for linket, altid rart med et stykke ny musik.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#17989 Thomsen 15 år siden

Ups. Opdagede lige, at soundtracket fra Michael Manns Manhunter endeligt er udkommet på cd, så det kom jeg lige til at bestill hos Chris' Soundtrack Corner. Og så røg det komplette score fra Alien og en udgivelse af Aliens sørme også med i kurven (de har gratis forsendelse måneden ud). Det er da godt, at det snart er den første.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#17990 elwood 15 år siden

Hehe sidder og kommer i godt humør af scoret til Batman The Movie fra 1966 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: