For andre der også er begejstrede for Interpol, så kan deres nye single downloades fra deres hjemmeside - her .
Yay, Interpol :) tak for link
Var et smut i Odense i dag. Tillod mig at tage en "trivselsdag" fra mit arbejde da min ryg er helt smadret, så Hr. Husbond (der har ferie) og jeg tog en ose-tur. Vi havde fået 72.000 udbetalt i løn (tilsammen) - jep, I hørte rigtigt; 72.000 ;)
Så vi fik lige fyret 8.000 kr af :D Men så fik vi også købt en fin Weber gasgrill og et nyt sofabord (det ene ben røg af det Biva-bord vi har nu)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Var gået i gang med at se Marketa Lazarova. Men så kom jeg i tanke om noget jeg skulle ordne, og nu gider jeg ikke se den, fordi den først er færdig kl. 22.30, og vil gerne tidligere i seng.
Jeg er lige kommet tilbage fra Fiona Park efter at have set min første fodboldkamp (på stadion, har nok set hele to på tv). Jeg forstod overhovedet ikke reglerne og den måde de spillede på gjorde det slet ikke nemmere. Det er helt utroligt så tit især FC Midtjylland kan falde over ingenting og jeg spurgte om der var en regel mod at man måtte løbe for mange mod bolden, for OB praktiserede ikke ligefrem dette. Men rigtig sjovt at opleve, fed stemning trods alt, sjove ritualer og øl. Ikke noget jeg vil udelukke at se igen.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#17991 wimmie 15 år siden
Yay, Interpol :)
tak for link
Var et smut i Odense i dag. Tillod mig at tage en "trivselsdag" fra mit arbejde da min ryg er helt smadret, så Hr. Husbond (der har ferie) og jeg tog en ose-tur. Vi havde fået 72.000 udbetalt i løn (tilsammen) - jep, I hørte rigtigt; 72.000 ;)
Så vi fik lige fyret 8.000 kr af :D
Men så fik vi også købt en fin Weber gasgrill og et nyt sofabord (det ene ben røg af det Biva-bord vi har nu)
#17992 wiseguy 15 år siden
#17993 Skeloboy 15 år siden
Men den virker helt suveræn fed
#17994 wimmie 15 år siden
Øv, glemte at købe hveder....
Snup en hvede før du skal bede...
#17995 lagoni 15 år siden
#17996 DarkLight 15 år siden
#17997 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17998 filmz-Utyske 15 år siden
#17999 elwood 15 år siden
kun DVD, men så er det jo også grynet og måske mere autentisk ... naaa den må da komme på BD til vores breddegrader også.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18000 Michael Andersen 15 år siden