72k??? Ok, jeg troede at jeg havde kagen i dag. Vi var så flade at jeg havde 8,25,- på kontoen, og ringede til den nye telefonbank til morgen. Stemmen sagde "saldoen er otte-og-treidve-tusinde-fem-hundrede" og så var jeg motiveret til en ny dags arbejde... Men 72k er sku pænt!!!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Fedt. Tillykke med den. Jeg vil også have en ny bærbar.
Nå, men i det mindste lykkedes det mig vistnok at lokke to bekendte over til the dark side (Mac) i går. "Kom nu, vi har kage. I skal bare lige have en bolle først. Det er Steve Jobs'". :-)
Dagens mails fra eBay med mine gemte søgninger gav bonus: Der er en italiener, der har sat både en plakat og alle 10 photobustas (store udhængsfoto) til salg fra en af mine yndlings-C-film, den vildt underholdende Il boia scarlatto (=The Bloody Pit of Horror). Jeg har i forvejen den sjældne premiereplakat fra 1966, men har været på udgik efter mere.
Det er svært ikke at holde af en film med fantastisk dialog som denne: "I'm not just a dumb blonde, you know." "Who said anything about you being blonde?"
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#18001 davenport 15 år siden
Men 72k er sku pænt!!!!!
#18002 Highland Park 15 år siden
#18003 Michael Andersen 15 år siden
#18004 Highland Park 15 år siden
[url= Jack 1: SPAGHETTI DINNER OF THE DAMNED by Richard Gale [/url]
Mmm... spaghetti...
#18005 filmz-Utyske 15 år siden
Haha, mand, det er fanme røv. :D
#18006 wiseguy 15 år siden
#18007 davenport 15 år siden
#18008 Thomsen 15 år siden
Nå, men i det mindste lykkedes det mig vistnok at lokke to bekendte over til the dark side (Mac) i går. "Kom nu, vi har kage. I skal bare lige have en bolle først. Det er Steve Jobs'". :-)
Dagens mails fra eBay med mine gemte søgninger gav bonus: Der er en italiener, der har sat både en plakat og alle 10 photobustas (store udhængsfoto) til salg fra en af mine yndlings-C-film, den vildt underholdende Il boia scarlatto (=The Bloody Pit of Horror). Jeg har i forvejen den sjældne premiereplakat fra 1966, men har været på udgik efter mere.
Det er svært ikke at holde af en film med fantastisk dialog som denne:
"I'm not just a dumb blonde, you know."
"Who said anything about you being blonde?"
#18009 davenport 15 år siden
- Og jeg ser at jeg er citeret! En ære ;D
#18010 elwood 15 år siden
Autobot 1: Det minder mig om (indsæt tilfældigt navn)
Autobot 2: Alle steder minder dig om andre steder
Autobot 1: Det kaldes erfaring knægt
... wait what hehe.
Autobot 1: Ergg! kom så Søde dino, ombord i flyet
Robo Dino: Jeg ikke sød Dino! jeg vil smadrer hjerne
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"