Hvis en film blir udsolgt i biografen så fjernes den vel ikke fra listen, der er stadigvæk mulighed for afbud går man udfra.
forstår det bare ikke men virker som om cinemaxx har ændret deres toy story 2 visning om lørdagen til og være med dansk tale nu, og ikke original som den var for par dage siden da jeg var inde og kigge.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hvor er jeg træt af det her speciale-crap. Jeg er gået fuldstændig komplet i stå og skal mødes med min vejleder om 1½ uge med gerne 10-15 sider mere, som eg ved ikke hvordan jeg skal få skrevet. Derudover mangler jeg interviewpersoner (har 1 ud af de ønskede 7), så ved ikke om jeg kan få lavet den sidste halvdel af opgaven.
Igen: hvis I kender nogen - gerne på Fyn - der køber Se og Hør regelmæssigt, så sig meget gerne til!
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg kunne da egentligt godt tænke mig at komme med. Men jeg må nok vente på, at jeg har fået min endelige eksamensdato, før jeg giver nogen form for tilsagn.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Sidder og checker billetter til Spanien i Uge 37. Jeg fatter ikke at de skal koster 1000 kroner tur/retur, når man er i god tid? Samtidig koster den ene vej i Juni 60 kroner?
Er der nogen, med god forstand på rejser, der kan forklare det? Og om man skal vente eller købe nu?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Kan se, at der er kommet en bog, Hellraisers: The Life and Inebriated Times of Burton, Harris, O'Toole and Reed, omhandlende en kvartet af nogle af de største engelske skuespillere og ikke mindst deres forhold til alkohol. Disse drenge kunne drikke alt under bordet og eftersigende drak Oliver Reed den engelske flåde under bordet på Malta, under optagelserne til Gladiator og døde derefter.
#18121 evermind 15 år siden
Måske er wimmie en zombie bitch?! :)
#18122 elwood 15 år siden
forstår det bare ikke men virker som om cinemaxx har ændret deres toy story 2 visning om lørdagen til og være med dansk tale nu, og ikke original som den var for par dage siden da jeg var inde og kigge.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18123 lagoni 15 år siden
Igen: hvis I kender nogen - gerne på Fyn - der køber Se og Hør regelmæssigt, så sig meget gerne til!
#18124 Thomsen 15 år siden
#18125 tiany 15 år siden
#18126 wimmie 15 år siden
Yes we do...and we moan a lot.
- so zombies bitch and moan....
Nemlig! ;)
#18127 DarkLight 15 år siden
Er der nogen, med god forstand på rejser, der kan forklare det? Og om man skal vente eller købe nu?
#18128 Kiksmann 15 år siden
Aaww det lyder ikke for godt, håber at du har noget som kan tage det værste.
Havde lige min mor på besøg, så der var dømt kaffe og kage :)
http://www.1980-games.com/us/old-games/java-games/...
Lige til at slå tiden lidt i hjel med :)
#18129 filmz-Bruce 15 år siden
Artikel: Four 'Hellraisers,' Living It Up In The Public Eye.
Dette er en historie, jeg meget gerne så filmatiseret. Men hvem skulle dog kunne spille disse fantastiske skuespillere?
#18130 filmz-Bruce 15 år siden