Gravatar

#18111 cyberzed 15 år siden

#18110 Oh god fornøjelse, gid man skulle med :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#18112 Thomsen 15 år siden

Dang! Den nye Nightmare on Elm Street får godt nok prygl rundt omkring. Kritikerne har givet den prygl, men det var sådan set at forvente. Skrækfilm hiver trods alt sjældent de store karakterer i land. Langt værre er, at fans af serien ser ud til at være temmelig enige om, at den simpelthen er kedelig...

Den danske distributør har vist pt. skubbet den på ubestemt tid, men med den vej vinden blæser, så kommer vi nok ikke til at se den i biografen herhjemme.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#18113 filmz-Utyske 15 år siden

Jeg har lige set "Heavenly Creatures" og jeg er ikke imponeret, må jeg sige.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#18114 elwood 15 år siden

Hey Michael forresten har du fået hørt Batman The movie scoret?

Mente også du fik det bestilt.

Jeg har hørt det en del de sidste par dage, synes det er meget hyggeligt, det er rigtig jazzede og silly 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18115 Highland Park 15 år siden

http://twitchfilm.net/news/2010/05/billy-zanes-finest-hour.php#comment-53288 skrev:
Dan Garcia: "This looks great, but let's replace the swords with lightsabers."
SFX Department: "Uh, they wouldn't have had lightsabers back in the middle ages."
DG: "No, seriously, lightsabers. Have you seen Star Wars? That's what made the film."
SFX: "I'm pretty sure we don't own the trademark on lightsabers anyway."
Billy Zane: "LIGHTSABERS! WHAT IS SO HARD ABOUT THAT?"
SFX: "Yes sir."

Trailer Alerts
Billy Zane's Finest Hour

Mon Dan Garcia prøver på at udkonkurrere Uwe Boll?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#18116 elwood 15 år siden

[url= til et godt grin[/url]

Så her er en gammel klassiker 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18117 davenport 15 år siden

Pigerne har lagt sig med tyndskide, så jeg må trække en barnets første sygedag i morgen, da der ikke er mulighed for pasning. Synes sgu alle render rundt med noget for tiden.
Jeg er dog ikke ubetinget ked af ikke at skulle til Fredericia kl, 6 i morgen nat. Men det er bare synd for mine kolleger. Dog klarer de den uden problemer. For en måned siden var der én mand på samme opgave, nu er vi tre, så det går nok.
Min chef er dog på barsel, så jeg har ikke nogen at melde ind til. (Det er nok ikke verdenshistoriens største problemstilling...)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18118 wimmie 15 år siden

Skal til læge den 10., tandlæge den 11. og tappes for blod den 17.

Bloodsuckers!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#18119 davenport 15 år siden

Zombies dont bitch!
Gravatar

#18120 davenport 15 år siden

nat, sagde Kirsten!

Skriv ny kommentar: