#18229 Pyha, blev pludselig glad for at festen blev den 19. i stedet for den 26. ;p
Ryg-update:
Var ved lægen i dag og efter anbefalinger herindefra pressede jeg min læge for at henvise mig til rygcentret i Middelfart og få en MR-scanning. Hun var dog ret overbevist om at den ville blive afvist da mine rygsmerter (åbenbart) er kroniske pga. hypermobilitet :( Så det fik jeg endnu engang ikke en dyt ud af...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
I know...men på den anden side er det også mange penge hvis det viser sig at der ikke "er noget". Deter sgu noget bæ - især fordi jeg kan mærke at det blive værre hele tiden; især på mit arbejde. Jeg er altså kun 28 - hvordan skal det ikke ende? :(
#18235+36 Jeg planlægger en tur til Silkeborg den dag i stedet ;)
#18237 Jeg tror det er kommet snigende gennem årene siden jeg var 12-13 år. Jeg faldt godt nok ned fra et træ engang og forstuvede min ryg, men min læge mener ikke det har haft noget med det at gøre.
Men jeg er hypermobil og ret svajrygget...
#18237 Hmm hvad læger mener og ikke mener, kan man ikke bruge til så meget i dag. I mine øjne gætter de for det meste og ofte forkert. Du kan sagtens have fået en lille diskusprolaps dengang, hvor væske igennem årene er sivet langsomt mere og mere ud og forværrer din tilstand. Hvis der ikke er taget røntgen dengang (som ikke afslører diskusprolapser) eller MR, så ved de ingenting. At du er hypermobil er én ting, men når der faktisk har været en situation med direkte "impact" på din ryg, så er det værd at undersøge.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#18231 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18232 wimmie 15 år siden
Ryg-update:
Var ved lægen i dag og efter anbefalinger herindefra pressede jeg min læge for at henvise mig til rygcentret i Middelfart og få en MR-scanning. Hun var dog ret overbevist om at den ville blive afvist da mine rygsmerter (åbenbart) er kroniske pga. hypermobilitet :(
Så det fik jeg endnu engang ikke en dyt ud af...
#18233 filmz-Bruce 15 år siden
#18234 wimmie 15 år siden
I know...men på den anden side er det også mange penge hvis det viser sig at der ikke "er noget".
Deter sgu noget bæ - især fordi jeg kan mærke at det blive værre hele tiden; især på mit arbejde. Jeg er altså kun 28 - hvordan skal det ikke ende? :(
#18235 Skeloboy 15 år siden
#18236 cyberzed 15 år siden
#18237 filmz-Bruce 15 år siden
#18238 wimmie 15 år siden
Jeg planlægger en tur til Silkeborg den dag i stedet ;)
Jeg tror det er kommet snigende gennem årene siden jeg var 12-13 år. Jeg faldt godt nok ned fra et træ engang og forstuvede min ryg, men min læge mener ikke det har haft noget med det at gøre.
Men jeg er hypermobil og ret svajrygget...
#18239 filmz-Bruce 15 år siden
#18240 wimmie 15 år siden