Gravatar

#18251 filmz-jonasgr 15 år siden

Hvis der er nogle som gerne vil se hvorledes VM holdet i fodbold kommer til at se ud, så viser tv 2 live fra pressemødet nu.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#18252 elwood 15 år siden

Jeg går da ud fra de har rødt og hvidt på som de plejer ?

Eller der er måske kommet en ny trend i Fodboldtøj, jeg ik har hørt om.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18253 tiany 15 år siden

Har heldigvis fået udskudt et møde jeg skulle have haft i morgen. Det handler om noget forsikring som jeg er blevet sat til at undersøge og jeg aner ikke en skid om det og gutten mødet er med forventer at vi kan svare på en helt masse spørgsmål :D

Ellers har jeg været til workshop hele dagen, hvor jeg skulle skrive beslutningsreferat, det var dog nemmere sagt end gjort, da der blev diskuteret mere end taget egentlige beslutninger. Det er også total fedt at vi er lead-partner på et projekt hvor vi intet aner om indholdet.
Valar morghulis
Gravatar

#18254 cyberzed 15 år siden

WTF Danmark foran USA i ishockey!

Det blev så til 1 - 1 :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#18255 lagoni 15 år siden

Highland Park (18227) skrev:
#18226: For at brænde den eller for at tage den på?

Især efter de efterfølgende kommentarer er det nok for at brænde den :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18256 lagoni 15 år siden

Hov, et lidt forsinket tillykke med fødselsdagen til Benway!
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18257 Highland Park 15 år siden

#18255: Stakkels Scherlund...
Ellers kan du bare sende den til mig. Jeg mangler et kostume til mit profilbillede.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#18258 Bony 15 år siden

Lummer gøj!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#18259 Highland Park 15 år siden

Også i den grad. :D
Desuden bliver jeg nødt til at iføre mig noget vovet, hvis jeg skal overgå EPH333s profilbillede.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#18260 davenport 15 år siden

Mht. "udkantsdanmark" så holder vi møde på den lokale skole i morgen omkring hvordan vi får samfundet i vores lille by til at fortsætte. Problemet er at folk ikke støtter en lokal forretning, da der ligger en REMA på vejen, og så er det jo svært at gøre. Jeg har faktisk et ønske om at have en forretning herude, men jeg er noget tilbagenholden med at realisere det. Jeg vil ikke ende i en klemme, hvis folk er ligeglade.
Det sjove er, at alle er med på ideen, men når det kommer til stykket, så tror jeg money talks..

Jeg vil også gerne lave mad til de ældre, som der er mange af, men igen så er det en ret stor problematik, hvis jeg bruger 2 mill. på at komme igang, og der så ingen kunder er...

Glæder mig til at høre mere i morgen, da der er repræsentanter fra byrådet tilstede med nogle konkrete forslag og måske nogle kroner..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: