Gravatar

#18471 gi-jones 15 år siden

bruce: har du nogle links til hvor man kan købe den nye Oppo i vore nabolande? Jeg ser at den danske pris så er ca. det dobbelte af den amerikanske.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#18472 Thomsen 15 år siden

#18471 - Men den danske er jo også gjort kodefri. Det er den ikke normalt, når man køber den i USA - det skal man betale ekstra for.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#18473 Thomsen 15 år siden

Hm. Waterstones har endeligt modtaget den bog, jeg sendte retur for mere end 14 dage siden, men de kan åbenbart ikke helt finde ud af at refundere pengene. Hvad mere er, at de lige har trukket pengene for en bog, som jeg bestilte for halvanden måned siden, og som jeg ellers forsøgte at afbestille i sidste uge, fordi jeg ikke ville vente længere. Mærkeligt nok har jeg ikke fået nogen mail om, at bogen er blevet afsendt. Der foregår mystiske ting!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#18474 filmz-Bruce 15 år siden

#18471 Jeg har købt min hos CRT Projectors i England, men prisen er nu så høj for den regionsfri, at det ikke kan betale sig synderligt.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#18475 filmz-Martychris 15 år siden

#Skeloboy

Ronnie James DIO... Du har ret! RIP!!!
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#18476 Skeloboy 15 år siden

Har lige fundet 5 sange frem fra hans glorværdige karriere:

[url= - Nevermore[/url] anno 1972

[url= - Stargazer[/url] anno 1976

[url= Sabbath - Neon Knights[/url] anno 1980

[url= - Rainbow In The Dark[/url] anno 1983

[url= & Hell - Bible Black[/url] anno 2009

Personlig er jeg mest til Rainbow af de ovennævnte, som er en af mine favoritbands. Men for dælen, en fed vokal. Og på det sidste album fra 2009 er han 66 år...fantastisk
Gravatar

#18477 filmz-jonasgr 15 år siden

Another Year ligner lige nu et godt bud på en palmevinder. Den har i hvert fald fået meget positiv omtale.

Det ser også ud til at Biutiful fik ret god omtale.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#18478 tiany 15 år siden

Vores nye lædersofa, der er en måned gammel er begyndt at skalle af i læderet - så derfor har vi haft fat i forhandleren, som efterfølgende har haft fat i fabrikken.
Så nu går der 4 uger så får vi en ny sofa. Det er da altid rart når der ikke er besvær med sådan en reklamation.
Men det er vist heller ikke standart at designer lædersofaer ikke holder til at man sidder i dem :D

Valar morghulis
Gravatar

#18479 filmz-Utyske 15 år siden

#18478 -

Nej nej, de plejer bare at være dårlige at sidde i. :-p
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#18480 MMB 15 år siden

ARRRRRRRGH!

HVAD FUCK ER DET FOR EN VEJRVÆRT PÅ TV2. JEG FÅR SPAT.

Skriv ny kommentar: