Frank Aaen fra Enhedslisten har kaldt forsvarsminister Gitte Lillelund Bech i samråd - uden at have set filmen - og det politiske pres på Forsvaret er nu blevet så stort, at Forsvarets Auditørkorps er blevet sat til at undersage en situation i filmen, hvor fire talebanere bliver dræbt af danske soldater, og en soldat bagefter taler om en 'likvidering'. Flere medlemmer fra Socialdemokratiet og SF - der heller ikke har set filmen - er nu fremme for at undre sig offentligt over at Forsvaret ikke har undersøgt sagen tidligere.
Ja mine fordomme omkring filmens (mis)brug, alene ud for en given politisk agenda, bliver ihvertfald ikke mindre. Vorherre bevares et gustent menageri!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har lige bestilt en klassisk nøglefinder som en lille drillegave til en. den så dog lidt opdateret ud i designet, men jeg går ud fra den stadig bipper for et godt ord 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18461 MOVIE1000 15 år siden
#18462 filmz-Bruce 15 år siden
#18463 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18464 Skeloboy 15 år siden
#18465 colocho 15 år siden
#18466 filmz-jonasgr 15 år siden
Et ganske fornuftigt blogindlæg.
'Cause I'm evil"
#18467 elwood 15 år siden
#18468 filmz-Bruce 15 år siden
Frank Aaen fra Enhedslisten har kaldt forsvarsminister Gitte Lillelund Bech i samråd - uden at have set filmen - og det politiske pres på Forsvaret er nu blevet så stort, at Forsvarets Auditørkorps er blevet sat til at undersage en situation i filmen, hvor fire talebanere bliver dræbt af danske soldater, og en soldat bagefter taler om en 'likvidering'. Flere medlemmer fra Socialdemokratiet og SF - der heller ikke har set filmen - er nu fremme for at undre sig offentligt over at Forsvaret ikke har undersøgt sagen tidligere.
Ja mine fordomme omkring filmens (mis)brug, alene ud for en given politisk agenda, bliver ihvertfald ikke mindre. Vorherre bevares et gustent menageri!
#18469 elwood 15 år siden
den så dog lidt opdateret ud i designet, men jeg går ud fra den stadig bipper for et godt ord 8-)
#18470 filmz-Bruce 15 år siden