Gravatar

#3691 davenport 15 år siden

Så er der købt mad til dyrene. Købte en sæk til vores skovkat på 10 kg. Femhundredeniog treidve kroner!!!!! Men det holder så også flere måneder, og på lang sigt meget billigere.
Hunden blev betænkt med en pose til 30 kr....

Uha, i morgen = jobsamtale 10.30. Spændende!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3692 lagoni 15 år siden

#3691 - held og lykke!
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3693 Steffan Rasmussen 15 år siden

#3690 - Kan anbefale nummer 40. Det er en god film.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3694 filmz-jonasgr 15 år siden

Tager hjem til Tyskland imorgen klokken 07.30. Har en præsentation, en moderation, en introduktion og en opgave (ca. 20 sider) jeg skal have lavet denne måned. Afsluttende med et seminar den 1. februar hvor jeg skal præsentere min opgave, fra 10.15 - 19.30. Det bliver dælme en hård søndag og en hård januar, men i det mindste ved jeg hvad jeg skal få tiden til at gå med.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#3695 lagoni 15 år siden

#3693 - jeg har ikke set den, men den lyder ret god. Desværre en af dem jeg aldrig fik taget mig sammen til at se i biografen.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3696 elwood 15 år siden

Wee så fik jeg et A frem i quizzen, så hel dårlig går det ikke.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3697 evermind 15 år siden

Hvad er det for en quiz?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3698 Steffan Rasmussen 15 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3699 evermind 15 år siden

Ah, okay. Tak - den må jeg se nærmere på. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3700 filmz-jonasgr 15 år siden

Nogle som ved hvordan man gør en side tilgængelig offline i Firefox.

Det er nemlig således at jeg skal sidde i tog i ca. 10 timer i morgen og vil derfor gerne lave lidt på min opgave, dog kan jeg ikke komme på nettet i toget og vil derfor gerne have adgang til de artikler jeg skal bruge. Dog er der mere end hundrede artikler og gider ikke at gemme dem en for en (hvis man overhovedet kan det).
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: