Ja, men hun er kvinde, så det er ikke vigtigt alligevel...
Hey, kvinder kan sige vigtige ting (selv om der desværre er en række politikere der åbenbart er ude på at sabotere den påstand for tiden)! Jeg vil fx lige sige at jeg synes Mike Leigh ligner en skælmsk, gammel nisse. Det var da en observation I sikkert nødig ville være foruden.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Så fik jeg min samling bibbet ind. Det tog hele aftenen. Der mangler dog en del, og jeg tror faktisk jeg har en flyttekasse fuld et sted, for meget af mit Star Trek er der ihf ikke...
#18503 Sådan noget skal taget en hel aften første gang :) Det kan jeg huske at jeg også tog om at taste alle mine ind første gang, men nu skal du se på det positive at du aldrig mere behøver at taste så mange ind på en gang - (medmindre du da går på det vildeste shoppingtrip.)
Har seriøst behov for snart at modtage en mail. Enten en mail der invitere mig til jobsamtale eller en mail der bekræfter at min nye mobil er afsendt.
Med hensyn til arbejdsløsheden er jeg nede i et sort hul for tiden. Jeg gider absolut ikke skrive jobansøgninger mere, men på den anden side gider jeg absolut ikke være arbejdsløs længere - og jeg gider egentlig ikke være i løntilskudsjobbet længere.
Selvfølgelig er det rart at have noget at stå op til og det er nogle rigtig søde mennesker jeg arbejder sammen med, men chefen er lidt for konfus og de fleste opgaver er helt ud i atmosfæren, så man ikke har en chance for at vide hvad man skal eller hvad det skal ende med. Og jeg sidder bare og skriver x-antal ansøgninger i ugen og føler ikke at jeg får noget som helst ud af det. Og en månedstid kan jeg så begynde at konkurrere om jobbene med de cand. merc. kandidater der så småt begynder at være færdig. Nu må den krise godt snart være over, således virksomhederne igen vil ansætte ny-uddannede.
#18508 Når de der er fast ansatte stiller krav til chefen, får de at vide at de er besværlige og firkantet. Så nej det har jeg ikke :D Hende der er min "chef" fortalte at da hun havde været til MUS-samtale fik hun at vide at hun var overhovedet ikke som han havde forventet at hun var da han ansatte hende (på den negative måde). Hele mentaliteten på stedet er at "det er os mod ham".
Jeg vil ikke til at finde et andet sted, jeg bliver her indtil at jeg har fundet noget fast arbejde et andet sted og jeg siger da også ja hvis jeg bliver tilbudt fast arbejde her (mest for at have et fast job) - men det er ikke et sted jeg vil være i en længere periode så tror jeg at jeg ville dø af stress. Min "chef" har sagt, at hun var gået ned med stress for længst hvis hun ikke havde os "gratister" til at hjælpe med projekterne.
#18501 wimmie 15 år siden
Øv :(
#18502 lagoni 15 år siden
Hey, kvinder kan sige vigtige ting (selv om der desværre er en række politikere der åbenbart er ude på at sabotere den påstand for tiden)! Jeg vil fx lige sige at jeg synes Mike Leigh ligner en skælmsk, gammel nisse. Det var da en observation I sikkert nødig ville være foruden.
#18503 davenport 15 år siden
http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/davenpor...
#18504 wimmie 15 år siden
Haha, jeg sagde netop til min mand at jeg synes Hr. Leigh ligede en havenisse :D
#18505 tiany 15 år siden
Sådan noget skal taget en hel aften første gang :)
Det kan jeg huske at jeg også tog om at taste alle mine ind første gang, men nu skal du se på det positive at du aldrig mere behøver at taste så mange ind på en gang - (medmindre du da går på det vildeste shoppingtrip.)
#18506 tiany 15 år siden
Med hensyn til arbejdsløsheden er jeg nede i et sort hul for tiden. Jeg gider absolut ikke skrive jobansøgninger mere, men på den anden side gider jeg absolut ikke være arbejdsløs længere - og jeg gider egentlig ikke være i løntilskudsjobbet længere.
Selvfølgelig er det rart at have noget at stå op til og det er nogle rigtig søde mennesker jeg arbejder sammen med, men chefen er lidt for konfus og de fleste opgaver er helt ud i atmosfæren, så man ikke har en chance for at vide hvad man skal eller hvad det skal ende med.
Og jeg sidder bare og skriver x-antal ansøgninger i ugen og føler ikke at jeg får noget som helst ud af det. Og en månedstid kan jeg så begynde at konkurrere om jobbene med de cand. merc. kandidater der så småt begynder at være færdig.
Nu må den krise godt snart være over, således virksomhederne igen vil ansætte ny-uddannede.
#18507 filmz-Bruce 15 år siden
#18508 Skeloboy 15 år siden
#18509 tiany 15 år siden
Når de der er fast ansatte stiller krav til chefen, får de at vide at de er besværlige og firkantet. Så nej det har jeg ikke :D
Hende der er min "chef" fortalte at da hun havde været til MUS-samtale fik hun at vide at hun var overhovedet ikke som han havde forventet at hun var da han ansatte hende (på den negative måde).
Hele mentaliteten på stedet er at "det er os mod ham".
Jeg vil ikke til at finde et andet sted, jeg bliver her indtil at jeg har fundet noget fast arbejde et andet sted og jeg siger da også ja hvis jeg bliver tilbudt fast arbejde her (mest for at have et fast job) - men det er ikke et sted jeg vil være i en længere periode så tror jeg at jeg ville dø af stress.
Min "chef" har sagt, at hun var gået ned med stress for længst hvis hun ikke havde os "gratister" til at hjælpe med projekterne.
#18510 Skeloboy 15 år siden