Prøver at komme igennem til en kundeservice efter at være henvist fra en anden kundeservice... Lidt pausemusik ville være rart, indtil videre er der to dut og så 'tak fordi du venter' konstant, det bliver lidt trættende.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Prøver at komme igennem til en kundeservice efter at være henvist fra en anden kundeservice... Lidt pausemusik ville være rart, indtil videre er der to dut og så 'tak fordi du venter' konstant, det bliver lidt trættende.
Jeg synes nu pausemusik er noget af det mest irriterende der kan være på mens man venter på at komme igennem til kundeservice. Der er et eller andet uendeligt provokerende over af få slynget en klam sang i hovedet mens man har siddet 20 min og ventet ved telefonen. ;P
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#18492: Nemlig! Desuden lyder musik aldrig godt i en telefon, så frem for god musik, vil jeg klart foretrække en omgang stand-up-comedy. Bortset fra at det så vil bringe mit pis i kog, hvis jeg efter en 10 minutter lang fortælling går glip af dens punchline, fordi de besvarer mit opkald. Måske er tavshed, trods alt, at foretrække...
Undrer mig over det italienske postvæsen. Jeg sendte en stak udhængsfotos tilbage til en sælger i sidste uge, fordi han havde kvajet sig med indpakningen, og de var pænt hærgede ved ankomsten. Men nu har pakken - ifølge track and trace - ligget snart en uge på det lokale posthus, uden at de har forsøgt at bringe den ud! Mind mig om, at jeg aldrig skal flytte til Italien. Jeg ville gå amok over den ineffektivitet.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Puha det nye album fra Band of Horses er en skuffelse. Det er som sådan mere af det samme, men alligevel underpræsterer de på de fleste af numrene. Mange af dem virker ligegyldige og kedelige, men singlen er til gengæld god.
Og så har jeg lige hørt at CBS skulle aflive Cold Case og Ghost Whisperer bare for at nævne de to mest iøjnefaldende. Nå ja det er egentlig ikke fordi det ligefrem er et tab. Jeg mener da bare at kunne huske at Cold Case har haft ganske gode seertal.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#18491 lagoni 15 år siden
#18492 Twister 15 år siden
Jeg synes nu pausemusik er noget af det mest irriterende der kan være på mens man venter på at komme igennem til kundeservice. Der er et eller andet uendeligt provokerende over af få slynget en klam sang i hovedet mens man har siddet 20 min og ventet ved telefonen. ;P
#18493 Highland Park 15 år siden
Måske er tavshed, trods alt, at foretrække...
#18494 Skeloboy 15 år siden
#18495 Highland Park 15 år siden
#18496 Skeloboy 15 år siden
#18497 Highland Park 15 år siden
http://pic.leech.it/i/9915e/ff5a3861gif1.gif ;)
#18498 Thomsen 15 år siden
#18499 filmz-Utyske 15 år siden
Det er p.g.a. vulkanen på Island, det er jeg sikker på!
#18500 filmz-jonasgr 15 år siden
Og så har jeg lige hørt at CBS skulle aflive Cold Case og Ghost Whisperer bare for at nævne de to mest iøjnefaldende. Nå ja det er egentlig ikke fordi det ligefrem er et tab. Jeg mener da bare at kunne huske at Cold Case har haft ganske gode seertal.
'Cause I'm evil"