#18502: Fremragende svar lagoni! Du har helt ret; det er en særdeles værdifuld kommentar. Han ligner ganske rigtigt en skælmsk, gammel nisse. Herligt billede.
Tiany> Jeg føler med dig... Jeg går ikke ud fra at du kan bruge et deltidsjob på 12 timer om ugen (måske lidt mere) i Fredericia til noget?? Vi mangler kodere....
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Efter at have fået hørt hele albummet med Airborne Toxic Event er jeg nu solgt. Der er en fed blanding af Cure, Smiths, Jesus and Mary Chain og en kanon vokal. Det er ikke ofte, at jeg hører musik, som direkte slår benene væk under mig, men engang hvert 5-10 år er også ok.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg roder med Spotify. Jeg har fået adgang med selvom man har Visa og Paypal, så kan man ikke opretholde Premium adgang, da alle ens betalingsmidler er bundt til DK.
Øv Øv.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#18518 Kan man ændre sin addresse på PayPal? (ud over det så får du vel som sådan ikke noget ud af Premium med mindre du kan snige App'en på iPhonen...og den findes jo ikke i den danske AppStore)
#18511 lagoni 15 år siden
Præcis, havenisse er lige ordet!
tiany, det lyder som en træls situation - og chef. Håber det snart ændrer sig.
#18512 Highland Park 15 år siden
Stort tillykke med fødselsdagen Rockysds. :)
#18513 wimmie 15 år siden
Tiany> Jeg føler med dig... Jeg går ikke ud fra at du kan bruge et deltidsjob på 12 timer om ugen (måske lidt mere) i Fredericia til noget?? Vi mangler kodere....
#18514 tiany 15 år siden
wimmie -> Nej kan ikke rigtig bruge 12 timer i ugen til noget, desværre :/
#18515 filmz-Bruce 15 år siden
#18516 Highland Park 15 år siden
[url= - Eye of the Tiger[/url]
#18517 filmz-Bruce 15 år siden
#18518 DarkLight 15 år siden
Jeg har fået adgang med selvom man har Visa og Paypal, så kan man ikke opretholde Premium adgang, da alle ens betalingsmidler er bundt til DK.
Øv Øv.
#18519 cyberzed 15 år siden
#18520 wimmie 15 år siden
Det lyder bestemt ikke som en hel dårlig blanding - måske man skulle tjekke det ud. Trænger til nyt musik :)