Gravatar

#18801 dyg 15 år siden

#18800 - Lidt dumt spørgsmål, ja ;-) Men ja, det har jeg prøvet, da jeg først opdagede problemet, da disc 2 sad i afspilleren. Desuden synes jeg slet ikke, at der er plads til to discs i det cover jeg har fået.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#18802 Tenebrae 15 år siden

#18801: I den DVD-æske, som jeg har Die Welle i, ligger de to skiver ovenpå hinanden. Den plastikdut, som skiverne sidder fast på, er en smule højere end normalt.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#18803 dyg 15 år siden

#18802 - Yes, dem har jeg også mange af, men dette cover er kun beregnet til en enkelt skive.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#18804 gi-jones 15 år siden

Har brugt dagen i dag på at fordøje de følelsesmæssige efterskælv af premieren i går. Selve begivenheden kan kun betegnes som en succes, har kun fået positiv respons (selvom en vis høflighedsfaktor nok skal medregnes her), og det var skide hyggeligt at se alle vores skuespillere igen for ikke at glemme en masse andre venner og bekendte. Men det er fandme også en underligt følelse, her på den anden side af klimakset på et projekt der har været undervejs i over 5 år.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#18805 elwood 15 år siden

Hehe ja det gik forrygende må man sige.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18806 filmz-jonasgr 15 år siden

Har lige læst lidt mere i føljetonen om MIA og hendes kamp med New York Times. Det er sgu egentlig ganske underholdende.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#18807 Corgan 15 år siden

gi-jones (18804) skrev:
Har brugt dagen i dag på at fordøje de følelsesmæssige efterskælv af premieren i går. Selve begivenheden kan kun betegnes som en succes, har kun fået positiv respons (selvom en vis høflighedsfaktor nok skal medregnes her), og det var skide hyggeligt at se alle vores skuespillere igen for ikke at glemme en masse andre venner og bekendte. Men det er fandme også en underligt følelse, her på den anden side af klimakset på et projekt der har været undervejs i over 5 år.

Tillykke med premieren på din Avatar 2. :-)
Gravatar

#18808 weebs 15 år siden

Sidder og ser This Week in Tech live over nettet...burde gå i seng.
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#18809 evermind 15 år siden

gi-jones: Endnu engang tillykke herfra og tak for en fed lørdag i dit og andre selskab, herfra elwood, cyberzed og nayze. Det er fedt, du nu er færdig med det, du i årevis har puklet sådan med - sådan! :)

Både min medbragte ven/slave og jeg havde en fortræffelig dag med både forestillingen og det efterfølgende arrangement, der bød på rigeligt med anekdoter, sejlende drinks og, afslutningsvis en noget forsinket, men fræk lammeskank!

Filmen bød på mange gode påfund og grin (især noget med et egern - klasse!), og jeg håber, du snart får distribueret den, så de øvrige filmzbrugere kan tage del i hyggen. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#18810 gi-jones 15 år siden

Tak min dreng. Har i øvrigt lige snakket med en journalist (at last) og tror de skriver et eller andet om mig :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: