Gravatar

#18791 lagoni 15 år siden

Det lader til at jeg skal vente til jeg er færdig også melde mig ind inden de famøse 14 dage for at kunne blive medlem, med mindre jeg finder mindst et par timers studiejob. Underligt.

Hvor er det forøvrigt trælst at reglen om man kan slippe for karensmåneden, hvis man har været medlem af en a-kasse i et år som studerende, først kom frem 8 mdr før jeg bliver færdig...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18792 filmz-jonasgr 15 år siden

Så røg Caroline Wozniacki lige i kvartfinalen ved Roland Garros efter en marathonkamp.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#18793 HonoDelLoce 15 år siden

jonasgr (18792) skrev:
Så røg Caroline Wozniacki lige i kvartfinalen ved Roland Garros efter en marathonkamp.

Ja, det var s'gu en udtrækkende kamp.. Men efter den laaaaaaaaange duel var Woz klart ovenpå rent fysisk, og kørte jo reelt modstanderen rundt de sidste 3-4 partier :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18794 filmz-Utyske 15 år siden

Efter at have set "Eyes Wide Shut", står den på "Watchmen", indtil jeg skal have lavet noget aftensmad.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#18795 filmz-jonasgr 15 år siden

#18793 Ja fysikken og nok til dels også det mentale sikrer hende kampen i dag, for spillemæssigt var det meget lige. Men det er også to ting som er meget vigtige ved netop denne turnering. Hendes lodtrækning ser også ganske fornuftig ud.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#18796 Takfornu 15 år siden

Sætter en ny dvd på, mens jeg venter på at min aftensmad bliver færdig :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#18797 Skeloboy 15 år siden

honodelloce (18793) skrev:
Men efter den laaaaaaaaange duel var Woz klart ovenpå rent fysisk

Fik ikke set kampen, men en af Woz' største styrke er hendes udholdenhed. Hvad hun mangler i evne til at slå vinderslag opvejer hun så rigeligt i stamina.
Gravatar

#18798 HonoDelLoce 15 år siden

Skeloboy (18797) skrev:
Fik ikke set kampen, men en af Woz' største styrke er hendes udholdenhed. Hvad hun mangler i evne til at slå vinderslag opvejer hun så rigeligt i stamina.

Til gengæld er det et aspekt hun har arbejdet meget med, synes jeg - vinderslagene, altså.. I dagens kamp viste hun flere eksempler på dette :) Selvom det ikke blev til så mange, så var der betydeligt mere power og aggressiv attitude i hendes spil i kampen i dag (i hvert fald i perioder) end man ellers har set fra hendes side i år :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18799 dyg 15 år siden

Jeg ville til at se Die Welle, men da jeg åbnede for coveret, så lå der kun disc 2 :-( Nu må jeg se om Fona gider bytte den, selvom det efterhånden er lang tid siden jeg købte den.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#18800 Tenebrae 15 år siden

#18799: måske et lidt dumt spørgsmål, men har du prøvet at tage disc 2 ud af coveret for at se om der ligger en disc 1 nedenunder den? Det er jo en af de "æsker", hvor skiverne ligger direkte ovenpå hinanden.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com

Skriv ny kommentar: