Sidder og ærger mig over at jeg ikke har mulighed for at holde fri tors-fredag, har en bekendt der sidder med en ekstra torsdagsbillet til Skive Festival...den vil ikke koste mig noget, der er sørget for overnatning og kørsel...WHY WHY WHY!!!
Er netop hjemvendt fra min sidste skriftlige eksamen. Om tre uger og fem mundtlige eksaminers tid kan jeg officielt kalde mig student. Jeg er ikke helt misfornøjet. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Den er fra "Kartal Yuvasi", bedre kendt som "Turkish Straw Dogs" - en af de mange kopifilm, som tyrkerne var vældigt glade for i 1960-1980'erne. Læg mærke til den fantastiske scene, hvor en bølle chikanerer en kvinde ved at smide et marsvin (!) efter hende... marsvin opfattes åbenbart ikke som lige søde af alle. :-)
Jeg blev fluks nødt til at bestille den hos en tyrkisk kultfilmforhandler på eBay, der sælger den originale, tyrkiske VCD og vedlægger et engelsk-tekstet dvd-rip som gratis bonus (efter sigende med undertekster, der nærmer sig Hongkong-niveau, dengang det var slemt).
Jeg fik i samme ombæring også lige bestilt mine første dvd'er hos [url= Onar]http://www.onarfilms.com/]Onar Films[/url] - en græsk fyr, der er så vild med tyrkiske trash-film, at han har puttet penge i at udgive dem på dvd - alle med ekstramateriale og både græske og (gode) engelske undertekster. Jeg har bl.a. bestilt den lige så vilde "Cellât" ("Turkish Death Wish") hos ham.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#18841 supernatural 15 år siden
hehe..
#18842 Skeloboy 15 år siden
#18843 cyberzed 15 år siden
#18844 Highland Park 15 år siden
Jeg gætter på, at det er pigen, der med fråde om munden og armene i vejret skal til at kaste sig over de to drenge.
#18845 cyberzed 15 år siden
#18846 filmz-Bruce 15 år siden
Skal ned og holde 20 års jubilæum i et par timer på en cafe for nye og gamle kollegaer nu.
#18847 rockysds 15 år siden
#18848 Michael Andersen 15 år siden
#18849 Thomsen 15 år siden
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids....
Den er fra "Kartal Yuvasi", bedre kendt som "Turkish Straw Dogs" - en af de mange kopifilm, som tyrkerne var vældigt glade for i 1960-1980'erne. Læg mærke til den fantastiske scene, hvor en bølle chikanerer en kvinde ved at smide et marsvin (!) efter hende... marsvin opfattes åbenbart ikke som lige søde af alle. :-)
Jeg blev fluks nødt til at bestille den hos en tyrkisk kultfilmforhandler på eBay, der sælger den originale, tyrkiske VCD og vedlægger et engelsk-tekstet dvd-rip som gratis bonus (efter sigende med undertekster, der nærmer sig Hongkong-niveau, dengang det var slemt).
Jeg fik i samme ombæring også lige bestilt mine første dvd'er hos [url= Onar]http://www.onarfilms.com/]Onar Films[/url] - en græsk fyr, der er så vild med tyrkiske trash-film, at han har puttet penge i at udgive dem på dvd - alle med ekstramateriale og både græske og (gode) engelske undertekster. Jeg har bl.a. bestilt den lige så vilde "Cellât" ("Turkish Death Wish") hos ham.
#18850 evermind 15 år siden