Gravatar

#3681 DarkLight 15 år siden

Dog ikke. Synes bare det kunne være spas :)
Den er oppe nu. Kan ses her!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3682 Takfornu 15 år siden

He he - Go' humor der ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#3683 Bony 15 år siden

#3674 - Pga. et par karriereskift er jeg lidt sent ude. Men jeg er igang med en god gammeldags HF og bliver student til sommer. Efter sommerferien fortsætter jeg på laborantskolen, forhåbentligt med et senere speciale i bioteknologi, da det i forvejen har min absolut største interesse. Men det kommer selvfølgelig også lidt an på, hvad der er af pladser til specialeforløbet til den tid. :)

#3678 - Ja, nu har jeg lavet mig en stor kop kaffe og så tror jeg at jeg vil se "M". Det bliver et af mine første rigtige kig ind i S/H-verdenen, så det er jeg lidt spændt på. Men tak for opbakningen. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3684 Bony 15 år siden

#3681 - Haha, fantastisk madlavningsvideo! Jeg kunne godt tænke mig video opskrifter på alle retterne fra "Hvad spiser du"-tråden.. Det kunne sgu være festligt.. :D

Btw, Fernet Branca er guld værd! ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3685 elwood 15 år siden

#3681 Hehe brilliant.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3686 davenport 15 år siden

Ha ha ha - fed video :D
(Og den bullionterning kunne godt minde om en blød klump gallar, hvilket ville pifte det hele lidt op ;D)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3687 DarkLight 15 år siden

#3686, ja lidt ;) Vi tager brownies næste gang ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3688 lagoni 15 år siden

God video, DarkLight :)

Jeg forsøger lige nu at gætte de sidste 4 billeder i Christians billedquiz, det er ikke nemt...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3689 Steffan Rasmussen 15 år siden

You can do it.

Hvilke mangler du?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3690 lagoni 15 år siden

Gættede lige en mere, så mangler nu kun 10, 31 og 39.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: