Gravatar

#18871 tiany 15 år siden

#18870 Ellers skal du jo tage 10. juni 2011 i Colorline Arena Colorline Arena i Hamborg. Der er lyd forholdene i hvert fald bedre, men så skal du jo selvfølgelig finde et tog derned eller låne en bil.
Valar morghulis
Gravatar

#18872 MMB 15 år siden

Jeg har ikke set nogen af delene, men jeg ville helst se DSOTM, men måske er The Wall bedre eftersom Waters synger mere på den plade.
Gravatar

#18873 Skeloboy 15 år siden

SÅDAN!

Nu kan jeg holde jubilæum...1000 udgivelser i samlingen :), hvor der tilsammen er 1134 film og serier/sæsoner

22 udgivelser med serier
58 bokse, CE, SE osv.
196 VHS
724 DVD

Gravatar

#18874 filmz-Utyske 15 år siden

#18873 -

VH.. hva' for noget? Er det et eller andet nyt format? ;)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#18875 Skeloboy 15 år siden

#18874 - vidste der ville komme noget...men jeg forstår stadig ikke, hvorfor man skal smide dem ud, nu når jeg stadig har en velfungerende maskine.
Gravatar

#18876 filmz-Utyske 15 år siden

#18875 -

Hvem skrev at du skulle det? :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#18877 Thomsen 15 år siden

Utyske (18860) skrev:
#18859 -

Nice! :) Findes der kopier/genoptryk af filmplakaten man kan få fingrene i?

Jada. Der er konstant kopier i fuld størrelse (27x40") til salg på eBay, fx her:

http://cgi.ebay.com/1974-They-Call-Her-One-Eye-27x...

Moviegoods.com (alle kopiers moder) sælger den også her:

http://www.moviegoods.com/movie_poster/they_call_h...

Det er absolut en af de fedeste exploitation-plakater (og titler).
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#18878 filmz-Utyske 15 år siden

#18877 -

Cool, jeg skal klart have den plakat. :) Tak for hjælpen.

Og ja, det er en fed film.
Gravatar

#18879 lagoni 15 år siden

Mine forældre har lige inviteret mig med til Amsterdam 5 dage i juli og jeg vil rigtig gerne med, men er håbløst bagud med speciale. Hvor jeg dog inderligt hader speciale og hele processen, det formår at ødelægge alt overhovedet.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18880 Skeloboy 15 år siden

Nå for pokker...jeg gav Thats Entertainment en negativ feedback på Play(min første nogensinde), og de har lige skrevet det her:

daer allen jacobsen
We have just seen your feedback on the play website,we have emailed you to let you know that we have sent another dvd to you,it was posted today so you will recieve it in the near future,would you please consider withdrawing your negative feedback..

Har fjernet den negative, og laver den om til en neutral, når jeg får DVD'en.

Skriv ny kommentar: