Jeg var på arbejde i 12 timer i går fra 16 til 4 - og skal afsted 11 timer i dag. Jeg er til GEMBA - hvor vi skal stå og observere processer i en produktion - dvs. det eneste vi skal gøre er at stå og kigge på hvordan produktionen forløber - og skrive ned hvad vi ser af gode og dårlige ting...
Ikke overraskende stammer det fra Japan hvor de nok har lidt mere selvdisciplin end os danskere :p
Men der er gratis mad, slik, frugt, kage og sodavand hele dagen, så det er naturligvis det hele værd :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
De dyreste er ude i siden på tribunen tæt på scenen. Derefter indercirkel. (stå) Derefter dårlige tribunepladser. Til sidst ståpladser bagved.
Da jeg var inde og se AC/DC, valgte jeg indercirklen, og det er også de ultimativt bedste pladser. Ved mindre du altså har dårlig ryg eller lignende. Du kommer desuden let op at stå helt foran, da folk generelt ikke kommer i god tid.
Btw. lyden stinker i parken, ved mindre du står i midten tæt på scenen. ;)
Det har jeg så ikke hørt. Jeg har indtryk af, at man stort set intet gør ved problemet, fordi koncerterne altid bliver udsolgt. Folk brokker sig men køber alligevel billetter, fordi de ikke har noget valg, såfremt de ikke vil gå glip af oplevelsen.
Har lige fået ordnet spørgsmålene til et interview som jeg skal lave imorgen omhandlende forsøget på at starte en Aarhus Film School. Derudover har jeg fået tilbudt en lejlighed i Århus som jeg nu skal ud og tjekke imorgen inden jeg skriver under på kontrakten :D den er godt nok i Hasle (3.5 km fra uni og 4,5 km fra centrum), men jeg har pt. intet mod at cykle og man skal jo også starte et sted :) Tilgengæld er stedet rimelig nyt så lejlighederne er af fin størrelse og i god stand :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#18867 - har set ham med Dark Side of the Moon-touren, og det er noget af det absolut bedste, jeg nogensinde har set. Og The Wall-opsætningen bliver endnu større. Der er slet ingen tvivl om, at jeg skal med.
#18861 Skeloboy 15 år siden
Tænker nemlig på den her
Har lært, at man skal slå til ved de billige bokse, for lige pludselig er de ikke billige mere...men er lidt i tvivl her
#18862 wimmie 15 år siden
Jeg er til GEMBA - hvor vi skal stå og observere processer i en produktion - dvs. det eneste vi skal gøre er at stå og kigge på hvordan produktionen forløber - og skrive ned hvad vi ser af gode og dårlige ting...
Ikke overraskende stammer det fra Japan hvor de nok har lidt mere selvdisciplin end os danskere :p
Men der er gratis mad, slik, frugt, kage og sodavand hele dagen, så det er naturligvis det hele værd :D
#18863 Skeloboy 15 år siden
http://parken.dk/script/site/page.asp?artid=251&am...
#18864 Highland Park 15 år siden
#18865 MMB 15 år siden
De dyreste er ude i siden på tribunen tæt på scenen.
Derefter indercirkel. (stå)
Derefter dårlige tribunepladser.
Til sidst ståpladser bagved.
Da jeg var inde og se AC/DC, valgte jeg indercirklen, og det er også de ultimativt bedste pladser. Ved mindre du altså har dårlig ryg eller lignende. Du kommer desuden let op at stå helt foran, da folk generelt ikke kommer i god tid.
Btw. lyden stinker i parken, ved mindre du står i midten tæt på scenen. ;)
#18866 Skeloboy 15 år siden
#18867 MMB 15 år siden
Jeg er i tvivl, om jeg skal tage med. Jeg vil 100 gange hellere se David Gilmour, men Waters burde nok også tages med...
#18868 Highland Park 15 år siden
#18869 Twister 15 år siden
#18870 Skeloboy 15 år siden