Gravatar

#18961 filmz-Bruce 15 år siden

#18954 Suk det er godt nok trist! :( Livet er utroligt foranderligt på den gode og rigtig dårlige måde! Man kan finde sig selv glad for utroligt små ting og så pludselig blive banket ned, af ting der overskygger alt og næsten får en til at få dårlig samvittighed over at have små "mellemrum", hvor man "nyder livet".

Ked af at høre :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#18962 Takfornu 15 år siden

# 18961 - Well Said Bro :) - Man skal leve og nyde livet i NUET og reflektere over FORTIDEN for at forbedre FREMTIDEN :)

@ Davenport - Du ved hvor du kan skrive, hvis der er brug for hjælp og/eller støtte :)

A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#18963 DarkLight 15 år siden

davenport (18958) skrev:
DL: jeg ved ikke lige hvad vi gør med boligsituationen. Vi vil jo gerne blive her i landsbyen, men det er ikke sikkert det kan lade sig gøre jo.

Det er jeg ked af at høre. Kunne ikke helt tolke om det var frivilligt eller hvordan. Håber I finder et sted!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#18964 tiany 15 år siden

Min storbror skrev lige til mig i går at "Hun har sagt "Ja"" - men at mine forældre første får det at vide i løbet af i dag, så jeg skulle ikke fortælle det. Så nu skal vi nok til bryllup i løbet af 2012 - så må vi bare vente og se om det blive i DK eller Sverige.

Nu er jeg så den eneste af os 4 søskende der ikke har været eller planlægger en tur ned af kirkegulvet.
Valar morghulis
Gravatar

#18965 Skeloboy 15 år siden

#18964 - jeg har ikke helt forstået konceptet i i bryllup heller. Faktisk synes jeg loven skal laves om, så der ikke er så stor forskel på gifte og ikke-gifte...for mig at se handler det kun om økonomiske og juridiske fordele. Men på den anden side, hvis min kæreste(ikek at jeg har en) gerne vil giftes, så er det også fint med mig. Jeg kunne endda acceptere et kirkebryllup, hvis det gør hende glad...

Men tillykke med din kommende svigerinde :)
Gravatar

#18966 tiany 15 år siden

#18965 Jeg vil jo bare gerne giftes på rådhuset, da jeg ikke er medlem af folkekirken - men min kæreste han vil have et ordentlig stort kirkebryllup. Så det får han lov til at få, men sådan noget skal man åbenbart spare op til, så derfor er vi ikke gift endnu :)
Valar morghulis
Gravatar

#18967 davenport 15 år siden

Tak for bekymringerne omkring boligen, men det er ikke verdens undergang. Vi havde i forvejen en 2 årig kontrakt, selvom man ikke må lave den slags aftaler. Det var betingelsen for at bo her. Hvis vi var svin kunne vi lovligt blive boende, men vi vil hellere være på god fod. De gav også sidste husleje gratis, så vi flytter herfra med 27.000,- på lommen. Vi får nemlig også hele indskuddet tilbage, da der ikke er blevet sat noget i stand ved indflytning. Hvis ikke, så bliver vi jo bare, og det ved de ;)

Nå, nu er den ene plæne slået, gider ikke de sidste 400 kvm i dag, da der skal ses bold om lidt.
Pigerne er taget over til mine svigerforældrer, så (med en lille fornærmet mund spidset til) har jeg ikke mærket noget til Fars Dag endnu. (Håber på oksefars!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18968 Kiksmann 15 år siden

Først et stort tillykke til Davenport ;) Du må lige rive damerne rundt hvis de har glemt en hvis dag!! Forstil hvad er vil ske hvis du glemte en anden dag!!!! Selv fik jeg en bordgrill, så jeg er godt tilfreds.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#18969 dyg 15 år siden

Jeg spiser hjemmebagte cookies (stadigvæk lune), drikker mælk, lytter til musikquizzen og spiller FM10. Himmelsk!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#18970 davenport 15 år siden

Jeg fik en 1½ liters AP vin, som er pisse god, så alt er godt :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: