Gravatar

#1931 DarkLight 16 år siden

Highland Park (1925) skrev:
#1923:
Er du syg? ;)
Hvad er der sket mht. jobbet? Har du sagt ja? Eller tænker du stadig over det?


Ja, det kan tage lang tid at gnave sig gennem en stabel ekstremt sej svinebacon... :P


Jeg tænker stadig over det. Tror jeg starter med at sende en mail og høre omkring hvad de forventer af svartid, hvilke grupper jeg kan havne i, lønniveau og sådan noget. Så tager vi den vist derfra.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1932 filmz-Bruce 16 år siden

Fik set I'm Legend med den alternative slutning her til aften. En meget lille smule bedre, men hold da op, hvor er animeringerne i den film ringe. Nu er der snart 30 års jubilæum på Alien og niveauet for realistiske effekter er sjældent set bedre siden.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1933 gi-jones 16 år siden

Jeg undrer mig over den danske kø-kultur. Næstefter ytringsfriheden, så er kø-kultur jo danskernes foretrukne kæphest. Og bevares; jeg synes bestemt at der er fornuft i at opføre sig pænt overfor hinanden og vente på at det bliver ens tur og så videre. Retfærdighed. I get it.

MEN, hvad er det så lige der sker, ligeså snart der opstår den mindste mulighed for fortolkning. Lad os nu sige, 10 mennesker står i en kø i Netto. Pludselig sker det utænkelige: Endnu en medarbejder dukker op, og begynder at lægge an til at åbne en kasse mere. Fra det ene øjeblik bliver den, ellers så venlige og rosenrøde køkultur omdannet til en veritabel koldkrigs-situation. Alle bliver nervøse og står og lurer på hinanden. Hvem tager det første skridt over imod den anden kø? Kan det nu betale sig at flytte? Tænk nu hvis den anden kasse slet ikke åbner alligevel? I så fald har man spildt sin billet og skal tilbage, bagerst i køen!!! Til gengæld er det helt i orden at tage chancen og styrte frem foran alle de andre, selvom man står allerbagerst. Så længe det bare er den anden kø!!!

Gnisten til min undren opstod i går på McDonalds, hvis tingene virkelig bliver sat på spidsen. Jeg stod pænt og ventede på min tur, men fordi der var tre kasser, fandt jeg pludselig mig selv kæmpende med to familiefædre, der begge var ankommet efter mig, om at komme først frem, fordi det ikke var helt åbenlyst hvilken kasse der ville blive ledig først. Hvad er det for noget? Jeg var der sgu da først uanset!

Nå, det var så min lille morgen-rant :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#1934 Highland Park 16 år siden

#1931: Det lyder da fornuftigt. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1935 tiany 16 år siden

Forsøger virkelig desperat at tage mig sammen til at lave min eksamensopgave, som skal afleveres på fredag. Men jeg gider ikke, det er rimelig slemt med min skoletræthed i øjeblikket, kan overhovedet ikke få taget mig sammen til at lave noget som helst.
Valar morghulis
Gravatar

#1936 Corgan 16 år siden

Er lige kommet hjem efter en løbetur ved Eremitageløbet. Der var rigtig mange (dårlige) løbere, hvilket betød at man løbe i halv hastighed halvdelen af turen og måtte zigzagge imellem folk.
Men løbet gik noget nemmere end jeg havde frygtet. Så nu står den på et langt varmt bad og derefter en god film. Jeg overvejer Magnolia... men måske skulle jeg vælge én af de 50-60 film jeg har liggende som jeg rent faktisk ikke har set endnu. Hmm... what to do...
Gravatar

#1937 DarkLight 16 år siden

Corgan, og tiden? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1938 Corgan 16 år siden

Tiden blev 1 time og 10 minutter. Den kunne have været meget bedre, hvis det ikke havde været for alle dem der blokerede vejen. Der var endda nogen der begyndte at gå efter 4 km. Hvorfor så overhovedet melde sig til et løb, når de må vide at de ikke kan løbe distancen?!

Det blev forresten til Magnolia. Love that movie!
Gravatar

#1939 filmz-Bruce 16 år siden

Herligt nyt. Appaloosa ser ud til at blive en fed western.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1940 elwood 16 år siden

#1939 hehe det ikke meget Jeremy Irons bliver nævnt i det review.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: