Gravatar

#1951 Guts 16 år siden

Fik lige den nyhed i dag at jeg hermed arbejder for eBay?!?! Hmmm...der kan man bare se! Sådan kan det jo også gå.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#1952 mr gaijin 16 år siden

Jeg fangede genudsendelsen af "Premiere" i dag. Og jeg er ikke imponeret. Han virker voldsomt enerhverende, og anmeldelserne er ikke bygget ordenligt op med argumenter, eksempler, analyser. "Premiere-klubben" er ufrivilligt morsomt, når et par talking heads siger, at Moores film blot består af en masser talking heads, der spytter meninger ud. Og så er der lidt for mange platte kommentarer. F.eks. "det kunne DSB lære noget af" til et klip med en sexscene i et tog. Jeg er skuffet.

Mht. til den censurerede kommentar, så vil jeg mene, at den er out-of-place og derudover ikke ordenligt bygget op. Det sagt, så ville jeg ikke have det mindste imod at se et både regerings- og oppositionskritisk politisk satiremagasin på DR i stil med Daily Show. Og så skal de ikke censurere polemiske kommentarer væk. Men det hører ikke hjemme i et filmmagasin i en anmeldelse om en film om en lav stemmeprocent i USA.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#1953 filmz-Bruce 16 år siden

#1952 A la Daily Show er jeg helt enig i. Men så kommer miseren med public service tv, som jo DR er en del af. Hvis et sådan program var regerings- og oppositionskritisk uanset regeringsfarve, så ville det fungere fint i public service regi. Men min erfaring siger mig, at det er svært at holde en sådan objektivitet, som går i flæsket på sager med kød på og ikke lader sig dulme af eventuel partifarve.

Der synes jeg Jon Stewart netop fangede det fint i en udsendelse, hvor han lavede fis med Obama og der var ikke rigtigt nogle som grinede, hvortil han sagde:

"You ARE allowed to laugh at the other guy" :)

Men i USA er situationen jo også noget anderledes, hvor hele kanaler er partifarvede, som Fox der jo er 100% republikansk og MSNBC demokratisk. Der skal DR til hver en tid sagligt drive kritisk journalistik og gerne satire på baggrund af her og nu. Faktisk var der et glimrende Uha Uha satireprogram engang, hvor der ugentlig blev lavet fis med politikerne og ingen gik ram forbi.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1954 elwood 16 år siden

#1953

Clemens virker for mig som en der godt kan gå på klingen af folk, hvis han får lov, men han er ikke meget satire mand.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1955 DarkLight 16 år siden

#1954, når han ikke rapper?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1956 elwood 16 år siden

#1955 ahh doh jeg huskede lidt forkert det var Clement Kjersgaard, jeg mente ham med den brede mund 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1957 filmz-Bruce 16 år siden

Tyler fra Aerosmith, Jagger fra Stones?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1958 gi-jones 16 år siden

#1953: I virkeligheden langer Jon Stewart vel også lejlighedsvis ud efter demokraterne. Det er vel mere en lesser-of-two-evils sag. Jeg mindes i hvert fald at have hørt have lave gode vittigheder om demokraterne også.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#1959 I.F.F. 16 år siden

spiser chokomusli fra kornkammeret.
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#1960 dyg 16 år siden

Koder lidt SQL mens jeg drikker en Coke Zero og jævnligt hyler op, når jeg kommer til at bevæge mine arme*.

* Var et smut i fitness center i søndags, hvilket var første gang siden foråret, så mine arme er enormt ømme i dag :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: