Mmm, gedekød er dejligt. Lidt sejt i kanterne. Men omkring benet er det dejligt mørt. Min indre viking jubler ved smagen af ged. Men det er lidt sært at tænke på, at det engang har været en pet goat på et fritidshjem, som mange små børn kærligt har klappet. Al den kærlighed er nu i min mave. En bizar, men ganske tilfredsstillende fornemmelse.
Jeg sidder på arbejdet og drikker kaff', mens min krop glæder sig over at have trænet i morges, for første gang i en uge, da jeg var syg i sidste uge.
Men heldigvis går det da fremad med træningen og vægttabet. Indtil videre er jeg gået en størrelse ned i tøj og en løs udregning, er jeg kommet frem til at der er røget 20-25 kilo på lidt over 3 mdr.
Læser til eksamen, skal op næste mandag kl. 19.20, typisk. Men tilgengæld betyder det også at der kun er en uge til jeg tager afsted til Kina, kors hvor jeg glæder mig. Men det er meget jeg skal huske og jeg føler hele tiden at jeg er ved at glemme noget.
Nu skal jeg snart op til lægen og have skud nummer 2 for hepatits A+B, heldigvis går der så 6 måneder inden jeg skal have det sidste skud.
Kan bare ikke rigtigt besluttet mig for om det skal være Inakustik, Supra, W&M eller Nordost kabler. Til en snit pris på 800,-/m. er det hip som hap. Argh, alle disse valg!
Nogen der har nogle idéer eller forslag?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#2071 rockysds 16 år siden
Thoughts on Firefly 7th-season premiere
#2072 mr gaijin 16 år siden
#2073 davenport 16 år siden
#2074 rockysds 16 år siden
#2075 filmz-Kadann 16 år siden
Men heldigvis går det da fremad med træningen og vægttabet. Indtil videre er jeg gået en størrelse ned i tøj og en løs udregning, er jeg kommet frem til at der er røget 20-25 kilo på lidt over 3 mdr.
#2076 davenport 16 år siden
#2077 tiany 16 år siden
Nu skal jeg snart op til lægen og have skud nummer 2 for hepatits A+B, heldigvis går der så 6 måneder inden jeg skal have det sidste skud.
#2078 Highland Park 16 år siden
#2079 DarkLight 16 år siden
Er det bare mig eller passer 1 størrelse og så 20 kilo ikke rigtig sammen? Men tillykke med tabet. Det er total sejt.
#2080 Bony 16 år siden
Kan bare ikke rigtigt besluttet mig for om det skal være Inakustik, Supra, W&M eller Nordost kabler. Til en snit pris på 800,-/m. er det hip som hap. Argh, alle disse valg!
Nogen der har nogle idéer eller forslag?