Gravatar

#411 Takfornu 16 år siden

# 406 Glæd dig - Det er en rigtig god heist-film, og så gør det heller ikke noget, at BD skiven teknisk set også er rigtig god :-)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#412 gi-jones 16 år siden

Jeg kan se hos ASE at der er 3 ugers karantæne, så det er jo meget godt. 5 ville nok være at strække min økonomiske formåen.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#413 elwood 16 år siden

#411 dem laves der sku for få af nu tildags 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#414 filmz-Bruce 16 år siden

#407 Kunne godt se ud som om, der var basis for en lille seance snart for et par stykker, som har sagt det samme som dig. Må se om jeg ikke kan finde et "hul" i min kalender snart.

Og jo, jeg har svært ved at være utilfreds med den.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#415 Takfornu 16 år siden

Bruce - Du burde snart tage entre, med alle dem som skal forbi og se din, eller bruger din kælder ;-)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#416 elwood 16 år siden

#415 shh don't give him any ideas, satser lidt på jeg evt. skal besøge ham til Singin in The Rain på HD, når det en gang sker.

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#417 davenport 16 år siden

De fleste vil ikke lade dig gå, da du er en udgift, når du ikke arbejder. Og hvis de mangler en til at føre hundelortopsamlingsskovlen, så er du vel en udemærket kandidat? ;)
De kan også smide dig på jobsøgningskursus o.lign.

Sygedagpenge der imod... Der er der kun opfølgning hver 1-2 mdr.. Men du er ikke syg, vel? Du har ikke en lille stress under opsejling? Ingen lille depression, der kræver klinisk behandling? ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#418 gi-jones 16 år siden

#417: Tror sgu at det bliver svært at få nogen til at tro på. Og hvis det skulle lykkes ville deres svar nok, med rette, være: Så drop den ene karriere :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#419 gi-jones 16 år siden

Hvad hvis jeg nu rent faktisk fandt et nyt job, hvor jeg dog først starter et par måneder efter jeg stopper på det gamle?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#420 filmz-jonasgr 16 år siden

Har lige været til læge, hvor jeg fik lavet en lille operation i baghovedet, så nu skal jeg bare så vente på at kunne få fjernet stingene om en 10 dage. Bedøvelsen er dog ved at være væk, så det er begyndt at blive lidt ømt.

I øvrigt var jeg lige i banken og trak nummeret 666, håber ikke at det var et tegn.

Og så har de fået en bedre reklame nede i hjørnet.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: