#407 Kunne godt se ud som om, der var basis for en lille seance snart for et par stykker, som har sagt det samme som dig. Må se om jeg ikke kan finde et "hul" i min kalender snart.
Og jo, jeg har svært ved at være utilfreds med den.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
De fleste vil ikke lade dig gå, da du er en udgift, når du ikke arbejder. Og hvis de mangler en til at føre hundelortopsamlingsskovlen, så er du vel en udemærket kandidat? ;) De kan også smide dig på jobsøgningskursus o.lign.
Sygedagpenge der imod... Der er der kun opfølgning hver 1-2 mdr.. Men du er ikke syg, vel? Du har ikke en lille stress under opsejling? Ingen lille depression, der kræver klinisk behandling? ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#417: Tror sgu at det bliver svært at få nogen til at tro på. Og hvis det skulle lykkes ville deres svar nok, med rette, være: Så drop den ene karriere :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Har lige været til læge, hvor jeg fik lavet en lille operation i baghovedet, så nu skal jeg bare så vente på at kunne få fjernet stingene om en 10 dage. Bedøvelsen er dog ved at være væk, så det er begyndt at blive lidt ømt.
I øvrigt var jeg lige i banken og trak nummeret 666, håber ikke at det var et tegn.
Og så har de fået en bedre reklame nede i hjørnet.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#411 Takfornu 16 år siden
#412 gi-jones 16 år siden
#413 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#414 filmz-Bruce 16 år siden
Og jo, jeg har svært ved at være utilfreds med den.
#415 Takfornu 16 år siden
#416 elwood 16 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#417 davenport 16 år siden
De kan også smide dig på jobsøgningskursus o.lign.
Sygedagpenge der imod... Der er der kun opfølgning hver 1-2 mdr.. Men du er ikke syg, vel? Du har ikke en lille stress under opsejling? Ingen lille depression, der kræver klinisk behandling? ;D
#418 gi-jones 16 år siden
#419 gi-jones 16 år siden
#420 filmz-jonasgr 16 år siden
I øvrigt var jeg lige i banken og trak nummeret 666, håber ikke at det var et tegn.
Og så har de fået en bedre reklame nede i hjørnet.
'Cause I'm evil"