Gravatar

#451 dyg 16 år siden

Du kan selv tilføje filmen åh-så-nemt. Du indtaster simpelthen bare stregkoden i det normale felt, hvorefter du trykker på "Add DVD" knappen. I stedet for at tilføje filmen til "Pending Addition"-listen med det samme, så kommer der en dialog frem, hvor du indtaster mere information om filmen. Ellers er det bare at følge hjælpen på skærmen, det plejer at være ganske lige-til.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#452 lagoni 16 år siden

Hvis det er nemt, er det garanteret blevet ændret siden jeg brugte programmet...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#453 dyg 16 år siden

Så vidt jeg husker, så har det været ret nemt meget længe :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#454 tiany 16 år siden

#451 Aha - tak for det. Ja det var jo egentlig rimelig símpelt. Så skal jeg bare lige have skannet forsiden ind på et tidspunkt :)
Valar morghulis
Gravatar

#455 squee 16 år siden

Ser Blade Runner: The Final Cut og drikker kaffe.
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#456 Benway 16 år siden

Er lidt oppe at køre efter at have genset Antony og Lou Reeds duet fra koncertfilmen "Berlin", som omsider har fundet vej til [url= For pokker hvor bliver det godt når den kommer på dvd. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#457 filmz-jonasgr 16 år siden

Er der ved at opstå en kaffeepidemi herinde :)

Jeg synes at hver andet indlæg indeholder ordet kaffe.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#458 elwood 16 år siden

jeg aner kaffe, ikke hvad du kaffe om, lige pt. sidder jeg på min kaffe, og ser en kaffe i tv. det er dog en kaffe, som jeg har kaffe før.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#459 filmz-Le Samouraï 16 år siden

#457 - Jep. Ingen af os får sovet i nat. Vi sidder allesammen på tønden.

(Undtagen Elwood naturligvis. Til gengæld falder hans tænder ud med alle de sodavand, han har bællet de sidste par timer)


Nå, tilbage til plakatsnakken (for der er åbenbart ikke så meget andet indhold i mit liv?)

Fik lige en mail fra en fyr, der sælger ud af en samling for sin bror. For bare 4-6 måneder siden har han haft flere af de plakater, jeg længe har ville eje, bl.a. ALIEN - DEN 8. PASSAGER og DØDENS GAB. Han har også haft hele fire eksemplarer af RUMREJSEN 2001. Det værste er, at hans priser er særdeles rimelige. Why, oh, why, finder man altid ud af sådan noget for sent? Det er en sammensværgelse, siger jeg, og min bankrådgiver står bag...
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#460 elwood 16 år siden

#459 Faktisk drukket mælk i dag. Cola er en fredags/weekend ting 8-)

Sidder lige og forsøger og finde alle sangklippene fra Once more With Feeling Buffy afsnittet.

Men Youtube støvsugeren har været grund, så det kun lykkedes og finde to indtil videre, og så alle mulige fan ting, og billedemontager, men det jeg ikke så intresseret i lige nu 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: