Gravatar

#461 squee 16 år siden

457 skrev:
Er der ved at opstå en kaffeepidemi herinde :)

Jeg synes at hver andet indlæg indeholder ordet kaffe.


Yes, der er en grund til, at mit kælenavn blandt nogle venner er Kaffen
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#462 filmz-Bruce 16 år siden

Skulle have været i seng, men sidder og kører virusscan, da det ser ud til, jeg er lettere angrebet :(

Nå, nød lige tre afsnit af Mad Men med d'herrer Jannikand og The Artist Formerly Known as Crystalstar1200. Og efter 5 virkelig gode afsnit, er serien nu gået op i et højere gear. Velskrevet, morsom, flot, intelligent og med en forfærdelig masse gode skuespillere i alle roller. I love it!

Så bare smid de 16 Emmy'er i hovedet på den. Den fortjener mange af dem!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#463 Takfornu 16 år siden

# 443 Takker min trofaste ven - man måtte jo vende tilbage med maner ikk' ;-)

Men den der udlægning af mit nye nick Bruce - sigh - kan jeg ikke rigtig følge, men skal jeg komme med en forklaring til det her ?

# 443 Ja, det er en helt forygende serie, der afgjort skal i samlingen :-)

Velkommen blandt de angrebne - Its a jungel outthere - håber at du slipper billigere end jeg :-/
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#464 gi-jones 16 år siden

#463: Jeg er sgu mere spændt på om det løser dine problemer at skifte bruger. Prøvede du at skifte password først? Det lyder mere sandsynligt at nogen har skaffet sig adgang til din computer, end din bruger.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#465 davenport 16 år siden

Dagen har indtil videre tilbudt:

1. Stod op 5.30
2. Tog rutebilen 5.55 (var i bad igår aftes) - Så en ræv løbe over vejen; den var røøød
3. Tog endnu en rutebil
4. Ankom til Vejle 7.40
5. Gik (!) hen på arbejde
6. Der ventede en samtale om revalidering, som jeg fik skrevet konklusion på
7. 2 kopper kaffe senere, forbereder jeg mig til næste samtale

Dagen byder endvidere på:

Muligt besøg i mormors nye lejelighed, og man kan se frem til programmer som "vores første barn" og "Maretes mave" i aften. - Det er man pt. tvangsindlagt til pga. samboende situation.


Og så blev min samtale med chefen aflyst, da hun ikke kender sine beføjelser. Min kontrakt udløber i oktober, og jeg SKAL have en løsning i god tid, da der er en familie der skal forsørges..
Jeg er faktisk noget gnaven over det, for hun kunne jo godt have givet besked i forvejen, så jeg ikke skulle forberede mig, og bruge meget tid på at tænke over det.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#466 tiany 16 år siden

#465 Jeg forstår altså ikke de kvinder der kan finde på at tvangsindlægge der mænd til sådan nogle programmer. Jeg ser dem ikke selv, men hvis jeg gjorde kunne jeg ikke finde på at forlange at min kæreste skulle se dem, det svarer jo til at tvinge ham til at se sex and the city the movie :)

Startede dagen ud med at vågne op med voldsom hovedpine og det har jeg sådan set stadigvæk. Skal på arbejde senere, så jeg håber det forsvinder inden da.
Tror jeg går ud og tager en kop kaffe
Valar morghulis
Gravatar

#467 Bobby Singer 16 år siden

Satans virus!!! Gå nu væk!!!

Nå godmorgen folkens. Har lige kørt Virus scanning igen. Sjovt nok er det kun, når jeg bruger Explorer at der opstår problemer. Firefox fejler ingenting.
Idjit
Gravatar

#468 DarkLight 16 år siden

Så denne strip, og kan ikke undgå at tænke på Davenport :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#469 Takfornu 16 år siden

# 464 Yep det startede jeg med, men alligevel kom han ind og hyggede sig ;)

Jeg havde TDC på sagen og de var rigtig gode. Lørdag eftermiddag sad med en tekniker og fik scannet maskinen, porte mv. for virus, Adware osv. og fik derefter vist svaghederne og givet en mulig forklaring på, hvordan han var kommet ind afsluttende med et forslag til beskyttelse i fremtiden. Det sure er alle de filer, som også gik tabt :-/

# 466 Tager du en kop med til mig ? Jeg er lige mødt på arbejde efter en nat hvor, jeg slet ikke kunne sove :-/ - Kunne du bruge tipsne om Diana ?

# 468 Ha Ha - good one ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#470 davenport 16 år siden

466 - jeg er ikke indlagt til at se det, men det lyder mere dramatisk, når man formulere sig sådan ;)

468 - That´s me alright!!

Dejligt. Forgående samtale var en raskmelding, næste samtale aflyst og sidste samtale pr. telefon...
Det kunne jeg næsten have taget hjemmefra..

Fedt at sidde her, når HelmerJ sidder derhjemme og ser Star Trek Voyager og spiser kyllingesuppe..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: