Gravatar

#471 filmz-Kadann 16 år siden

Jeg er ved at gøre mig klar til et hjemmebesøg hos en af cheferne, så jeg har stablet op af bærbar computer og alt muligt til formålet.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#472 Takfornu 16 år siden

# 471 Hun er selv taget afsted ;) - God tur !
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#473 rockysds 16 år siden

Sidder og har fritime på gymnasiet. Første dag efter ferien. Suk...
Selvom det er lidt sjovt at se 1.g'ernes forvirrelse, som man husker fra en år siden.

Kom hjem fra København lørdag aften og var godt nok noget udkørt, ugidelig og ren og skær doven - hvilket fortsatte søndag og mandag.

Ellers en superhyggelig tur, hvor jeg hang ud og hyggede mig med min fætter det meste af tiden. Vi fik set den dejlige "Forgetting Sarah Marshall" og trisset rundt i byen. Han er fremragende selskab i at minder meget om mig selv. ;)

Min mobil tog sig desværre en fald ned i en vandpyt fredag, og skærmen har ikke virket siden, så der lægger sig lige en træls ekstraudgift. :(
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#474 tiany 16 år siden

#469 Jo jeg tager lige en kop til dig også ;)
Jep jeg kunne fint bruge tipsene. Hun har jo lavet en del, så jeg skulle bare lige have en ide om hvor en nybegynder som mig skulle starte :)


Havde forresten en underlig oplevelse i går, da jeg gik ned i blockbuster. Jeg ved ikke rigtig om jeg skal tage det som et kompliment eller en fornærmelse. Jeg rendte ind i en anden ung kvinde som også skulle i blockbuster, så vi fulgtes ad og gik og snakkede. Så spurgte hun af hvor gammel jeg var og jeg svarede 24, hun sagde så: "nå okay så er du jo ældre end mig, jeg troede du var 16 eller sådan noget"
Altså jeg ved mange kvinder gerne vil se yngre ud end de er, men 16!! Jeg er nok mest fornærmet, ofte bliver jeg bedømt til at være den yngste i min vennegruppe selvom jeg den ældste, men stadigvæk, så ung ser jeg sgu ikke ud.
Valar morghulis
Gravatar

#475 davenport 16 år siden

Fuck jeg var lige ved at gå i panik... Nu har jeg siddet og kørt viruskiller og alt muligt installation. Samt slettet cookies og alt det. Så kunne jeg pludselig ikke tilgå alt mit arbejde på nettet.... Fandt så ud af at sikkerheden var sat til max, så da jeg satte den til mellem, så var det der igen... Pyha!
Men der var ikke virus på, og jeg får stadig pop-ups....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#476 Takfornu 16 år siden

# 474 Takker - go' kop du har brygget :)

Altid til tjeneste, glad for at kunne hjælpe ;)

# 475 He he glad for at se at jeg ikke er den eneste, som døjer med virus og andet snavs ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#477 DarkLight 16 år siden

Alle der har problemer med pop-ups. Installér SpyBot, og scan igennem.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#478 Takfornu 16 år siden

# 477 Det var lige det jeg også gjorde i lørdags - Øj hvor kan der være meget ;)

BTW din lille Gismo er afsendt ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#479 elwood 16 år siden

hehe huggable clockradio.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#480 Takfornu 16 år siden

Sidder og tænker på familien hjemme i USA. Jeg netop har fået fremkaldt nogle billeder fra før de rejste, og sidder og sammenligner med et par fotos fra Jul og denne sommer. Underligt at tænke på vi snart har været adskilt i 5 år :-/
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

Skriv ny kommentar: