Well, problemerne i weekenden var nogle helt andre, end dem der opstod omkring kl. 10. I weekenden var der blot nogle servere der var gået ned, i dag var det en strømafbrydelse i serverrummet.
er kommet hjem fra arbejde, hvor vi fik den gode nyhed at vi har vundet en konkurrence blandt alle føtex, det bedste salg i fødselsdag perioden. 50000 kr til en personale fest:D
også er The Dark Knight Bluray Limited edition(den med batpod´en) bestilt over dvdpacific. Regner med også at købe den danske bluray udgivelse...
Sidder i Shanghai, lidt mere min by end Hong Kong... Tager hjem torsdag og jeg glaeder mig - der er faktisk mange ting som jeg savner ved lille DK. Frisk luft, Fanta, Rugbroed, ingen tikker/gadesaelger, min kaerste, ordentlig internet og fred og ro...
#2491 filmz-Kadann 16 år siden
Well, problemerne i weekenden var nogle helt andre, end dem der opstod omkring kl. 10. I weekenden var der blot nogle servere der var gået ned, i dag var det en strømafbrydelse i serverrummet.
#2492 Bony 16 år siden
#2493 cansi 16 år siden
også er The Dark Knight Bluray Limited edition(den med batpod´en) bestilt over dvdpacific. Regner med også at købe den danske bluray udgivelse...
#2494 tiany 16 år siden
Frisk luft, Fanta, Rugbroed, ingen tikker/gadesaelger, min kaerste, ordentlig internet og fred og ro...
#2495 cyberzed 16 år siden
#2496 filmz-Le Samouraï 16 år siden
#2497 filmz-Bruce 16 år siden
http://www.180grader.dk/nyheder/Tysk_politi_magtes...
#2498 Highland Park 16 år siden
Ja, men som nævnt er det bestemt ikke ufarligt. Ikke desto mindre er det sgu sjovt! :)
#2499 davenport 16 år siden
Flot side, jeg har oprettet mig :)
#2500 Bobby Singer 16 år siden