Jeg sad lige og overvejede hvad jeg skulle se i aften, nok håndbold. Så så jeg da lige at der jo er Man - Aab. Det havde jeg rent glemt, så der blev alt lige ryddet, og obersten sendt i soveværelset med unge mødre og andet på 4eren!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Hehe, glæd dig til du bliver tvunget til at rense dit. Det er en uhyggelig affære.. :)
Det glemmer du garanteret indenfor et par dage. :P
Ved du hvad? Det skulle faktisk ikke undre mig. :)
Men så igen, er det så ikke også lidt overarbejde at rense den SÅ tit? Jeg kigger til den om en 3-4 måneders tid - så er det sikkert tid til rens igen. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Ælt det hele sammen til en fedtet blanding, rul dem i kugler og rul disse i kokosmel. På køl med de små basser og æd løs!
P.S. I selve blandingsprocessen kan det godt virke som om at "dejen" er for tør, men i skal IKKE fristes til at putte mere væske i. For meget væske ødelægger konsistensen og i ender op med ulækre grødkugler i stedet. Bare bliv ved med at ælte "dejen" til den har en tilpas fedtet konsistens.
Go' fornøjelse og glædelig jul. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#2988 - Pas på, han skriver om selleri i den tråd. Jeg er sikker på, at dine lækre (havregryns)kugler kommer til at smage af selleri, hvis opskriften kommer for tæt på!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#2981 davenport 15 år siden
Så så jeg da lige at der jo er Man - Aab. Det havde jeg rent glemt, så der blev alt lige ryddet, og obersten sendt i soveværelset med unge mødre og andet på 4eren!
#2982 Highland Park 15 år siden
Det glemmer du garanteret indenfor et par dage. :P
#2983 Bony 15 år siden
Hehe, glæd dig til du bliver tvunget til at rense dit. Det er en uhyggelig affære.. :)
Ved du hvad? Det skulle faktisk ikke undre mig. :)
Men så igen, er det så ikke også lidt overarbejde at rense den SÅ tit? Jeg kigger til den om en 3-4 måneders tid - så er det sikkert tid til rens igen. ;)
#2984 Highland Park 15 år siden
Jeg bruger ikke mit så ofte (jeg lufter gerne godt ud i stedet), men jeg regner da bestemt med, at det ser fælt ud. :/
Haha, tænkte jeg det ikke nok! :D
Jeg har faktisk næsten allerede glemt alt om det selv...
Hvor var det nu, jeg kom fra?
#2985 Bony 15 år siden
Du kom før ægget. ;)
#2986 Bony 15 år siden
Hvis nogen derude skulle være interesserede, så frem med blokken og pennen..:
250 g. smør
6 dl. havregryn
2 dl. kokosmel
3 dl. flormelis
6 spsk. kakao
2 tsk. vanillesukker
2-4 spsk. kaffe (eller appelsinvand)
Ælt det hele sammen til en fedtet blanding, rul dem i kugler og rul disse i kokosmel. På køl med de små basser og æd løs!
P.S. I selve blandingsprocessen kan det godt virke som om at "dejen" er for tør, men i skal IKKE fristes til at putte mere væske i. For meget væske ødelægger konsistensen og i ender op med ulækre grødkugler i stedet. Bare bliv ved med at ælte "dejen" til den har en tilpas fedtet konsistens.
Go' fornøjelse og glædelig jul. :)
#2987 Highland Park 15 år siden
#2988 Bony 15 år siden
#2989 dyg 15 år siden
#2990 elwood 15 år siden
Det er også som om at mange af billederne pludselig blev letter og se, mystisk.
21'eren er stadig træls jeg har set den film, kvinden virker bekendt og manden synes jeg ligner
9
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"