Ja - det er nok et generelt problem, at vi alle kalibrerer vore pc-skærme lidt forskelligt ... set udfra en webdesigners synsvinkel kan det fænomen være en smule frustrerende, men "that's life" :-)
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Btw jeg så det der Hej Matematik på DR2... er det bare mig som ikke fatter det eller hvad, altså ok det er mærkværdige regnestykker som ingen mening giver, Monty Python er også langt ude, men det jo på en hel anden måde som gør det genialt.
Det her program sagde mig bare intet, jeg har nu set det 2 gange.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3001 dyg 15 år siden
#3002 filmz-Bruce 15 år siden
http://www.skat.dk/display.aspx?oId=1720725&vI...
#3003 Bony 15 år siden
#3004 Highland Park 15 år siden
#3005 Bony 15 år siden
#3006 Highland Park 15 år siden
Ellers udvikler det sig jo bare til endnu et af Elwoods famøse "end of level"-monstre.
#3007 elwood 15 år siden
Svar sendt i besked, menh jeg skriver det lige her også.
Svaret er nok nærmer at jeg åbenbart køre med en meget laver brightness herhjemme end på arbejdet, dette må jeg lige være opmærksom på.
Har skrevet to eksempler på mine "misfortolkninger"
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3008 filmfan 15 år siden
Ja - det er nok et generelt problem, at vi alle kalibrerer vore pc-skærme lidt forskelligt ... set udfra en webdesigners synsvinkel kan det fænomen være en smule frustrerende, men "that's life" :-)
#3009 rockysds 15 år siden
Charlie Kaufman on The Colbert Report
#3010 elwood 15 år siden
Det her program sagde mig bare intet, jeg har nu set det 2 gange.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"