Gravatar

#37631 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg tror priserne er som de er, fordi spilbranchen stadig er ret afhængige af de fysiske butikker og onlinebutikker som Amazon mv., selvom de sikkert sagtens kunne underbyde dem helt med digitale kopier.

Markedet er nok ikke helt rigtigt til det endnu, men når det bliver, dør fysiske butikker sikkert helt til fordel for Steam og lign. platforme.
Gravatar

#37632 Highland Park 13 år siden

utyske (37631) skrev:
Jeg tror priserne er som de er, fordi spilbranchen stadig er ret afhængige af de fysiske butikker...
Ja, den lavere pris giver også butikker såsom Fona et godt incitament til at holde længere åbent i forbindelse med udgivelsen.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#37633 davenport 13 år siden

Hvor om alting er, så er jeg ved at installere nu ;)
399,- i Stereo, da BB var udsolgt. Det kunne vel næsten ikke betale sig i benzin, men den store fik en is, så det blev hyggeligt nok :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#37634 misuma 13 år siden

Venter på at blive lukket lidt ud af hjemmet og så skal en kammi og jeg cruise igennem byen på de fedeste gåben mens vi venter på at se Cabin In The Woods.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#37635 DarkLight 13 år siden

Der skulle vel ikke være nogen med interesse for programmering, der har været ved at søge after en god film API? Synes det ser lidt sørgeligt ud, hvis man da skal have de danske datoer og udgivelser med. Hverken Kino eller Scope har et tilgængeligt API.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#37636 tiany 13 år siden

davenport (37629) skrev:
Nogen der kan forklare mig hvorfor Diablo III koster 59,99 euro på Battle.net men kun 330,- i Blockbuster??? Det er 120,- forskel, og i BB får man det fysisk.. Det virker da sært?

I BB i haderslev var der en kvinde forbi der havde været i BB i både Vejle, Fredericia og Kolding - alle steder var det udsolgt ( også i haderslev)
Valar morghulis
Gravatar

#37637 davenport 13 år siden

SS havde ca. et ton hjemme...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#37638 Skeloboy 13 år siden

Jeg går nu i gang med 15 liter suppe med 6 kg grøntsager i...:)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#37639 Zombi 13 år siden

misuma (37634) skrev:
Venter på at blive lukket lidt ud af hjemmet og så skal en kammi og jeg cruise igennem byen på de fedeste gåben mens vi venter på at se Cabin In The Woods.

God fornøjelse den er nemlig mega fed! :)
Gravatar

#37640 dyg 13 år siden

@Davenport - Det er sgu ganske hyggeligt. Bare noget bras, at login-serverne er overbelastede lige nu, så det er umuligt at komme ind :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: