Jeg tror priserne er som de er, fordi spilbranchen stadig er ret afhængige af de fysiske butikker og onlinebutikker som Amazon mv., selvom de sikkert sagtens kunne underbyde dem helt med digitale kopier.
Markedet er nok ikke helt rigtigt til det endnu, men når det bliver, dør fysiske butikker sikkert helt til fordel for Steam og lign. platforme.
Hvor om alting er, så er jeg ved at installere nu ;) 399,- i Stereo, da BB var udsolgt. Det kunne vel næsten ikke betale sig i benzin, men den store fik en is, så det blev hyggeligt nok :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Venter på at blive lukket lidt ud af hjemmet og så skal en kammi og jeg cruise igennem byen på de fedeste gåben mens vi venter på at se Cabin In The Woods.
Der skulle vel ikke være nogen med interesse for programmering, der har været ved at søge after en god film API? Synes det ser lidt sørgeligt ud, hvis man da skal have de danske datoer og udgivelser med. Hverken Kino eller Scope har et tilgængeligt API.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Nogen der kan forklare mig hvorfor Diablo III koster 59,99 euro på Battle.net men kun 330,- i Blockbuster??? Det er 120,- forskel, og i BB får man det fysisk.. Det virker da sært?
I BB i haderslev var der en kvinde forbi der havde været i BB i både Vejle, Fredericia og Kolding - alle steder var det udsolgt ( også i haderslev)
Venter på at blive lukket lidt ud af hjemmet og så skal en kammi og jeg cruise igennem byen på de fedeste gåben mens vi venter på at se Cabin In The Woods.
#37631 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Markedet er nok ikke helt rigtigt til det endnu, men når det bliver, dør fysiske butikker sikkert helt til fordel for Steam og lign. platforme.
#37632 Highland Park 13 år siden
#37633 davenport 13 år siden
399,- i Stereo, da BB var udsolgt. Det kunne vel næsten ikke betale sig i benzin, men den store fik en is, så det blev hyggeligt nok :)
#37634 misuma 13 år siden
#37635 DarkLight 13 år siden
#37636 tiany 13 år siden
I BB i haderslev var der en kvinde forbi der havde været i BB i både Vejle, Fredericia og Kolding - alle steder var det udsolgt ( også i haderslev)
#37637 davenport 13 år siden
#37638 Skeloboy 13 år siden
#37639 Zombi 13 år siden
God fornøjelse den er nemlig mega fed! :)
#37640 dyg 13 år siden