Jeg har haft, jeg ved ikke hvor mange problemer med at hente klienten, og det er først nu lykkedes mig at komme ind... Nu venter jeg så på "Retrieving Hero List..."
Indtil videre er jeg barbarian og har spillet den til slutningen af lvl 9 indtil videre, men kan ikke komme ind nu :( Jeg får nok ikke spillet så meget mere i dag, da der skal spises, trænes og vaskes tøj :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Fremragende dag! Har været i studiet med Liv Thomsen for at hjælpe hende med at lave en lille "før-dummy" til hendes (forhåbentligt) kommende radioprogram. Det var kun os to, så ud over at styre teknikken, måtte jeg også klare rollerne som de tre planlagte gæster. Det var ret sjovt og udfordrende, men jeg fik en masse ros. Brugte et par timer bagefter på at klippe små, musikalske "breakers" ind de steder, hvor samtalen gik lidt i tomgang. Nu er det hele samlet og sendt afsted til cheferne.
Det var en fin øvelse, så jeg er fuldstændigt sikker på, at det nok skal gå godt, når vi skal optage den rigtige "dummy" med virkelige gæster i næste uge. Det var også fedt at få at vide, at jeg bør gemme optagelserne som visitkort, hvis jeg søger radiojob bagefter, fordi de åbenbart viser, at jeg har potentiale for det her radio-halløj. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#37641 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#37642 MMB 13 år siden
Jeg har haft, jeg ved ikke hvor mange problemer med at hente klienten, og det er først nu lykkedes mig at komme ind... Nu venter jeg så på "Retrieving Hero List..."
#37643 dyg 13 år siden
#37644 dyg 13 år siden
#37645 Thomsen 13 år siden
Det var en fin øvelse, så jeg er fuldstændigt sikker på, at det nok skal gå godt, når vi skal optage den rigtige "dummy" med virkelige gæster i næste uge. Det var også fedt at få at vide, at jeg bør gemme optagelserne som visitkort, hvis jeg søger radiojob bagefter, fordi de åbenbart viser, at jeg har potentiale for det her radio-halløj. :-)
#37646 davenport 13 år siden
#37647 Steffan Rasmussen 13 år siden
Første video der nogensinde blev spillet på MTV :-)
#37648 Michael Andersen 13 år siden
Hans Zimmer er med i den :)
#37649 Batsy 13 år siden
Her er jeg enig med Brevik, lol. "Medieliderlige flødebolle".
#37650 davenport 13 år siden