#37672 Ja ... jeg har tilbragt aften i 70er og 80er mode og reflekteret lidt over de ting sker indeni og omkring mig lige nu - Det er en fantastisk rejse jeg er på godt hjulpet på vej af et par Old Fashioned :)
Har brugt lidt tid på at skifte fra Collecterz til MyMovies. Det er sgu det klogeste jeg længe har gjort. MEGET bedre responstid og sync fra iMac til iPad / iPhone.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Nå, så slap man ikke uden om timeline på FB længere. :-/
Det er en smule trælst (på godt jysk) pludseligt at skulle til at bekymre sig om hele to billedrammer, der skal udfyldes, når man ikke lige er den mest fotogene fyr.
Det er da godt, at der findes filmstills. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
jeg har lige opsat min nye telefon: Motorola Razr MAXX. Efter min uheldige oplevelse med en Nokia Lumia 800, er det meget rart at få fingrene i en smartphone der kan holde strøm.
Så er det store spørgsmål jo selvfølgelig om jeg mærker den store forskel.
jeg har lige opsat min nye telefon: Motorola Razr MAXX. Efter min uheldige oplevelse med en Nokia Lumia 800, er det meget rart at få fingrene i en smartphone der kan holde strøm.
Fik du nogensinde opdateret lumia'en ?
Efter jeg opdaterede holder den snildt 1-3 dage alt efter forbrug.
#37671 Highland Park 13 år siden
#37672 Richard Burton 13 år siden
Shit! Så må man snart indse, at man er ved at rykke op i rækken :(
#37673 Takfornu 13 år siden
#37674 Richard Burton 13 år siden
;)
Var hjemme ved 19.30 tiden fra kollega og så har jeg slet ikke fået gjort alt det jeg skulle :( Så vi kunne godt have set film her til aften i stedet.
#37675 Takfornu 13 år siden
#37676 the_paki_don 13 år siden
Jeg har alfabetiseret mine film, men opdelt efter Blu-ray og DVD.
Jeg har lige set Diktatoren. Genial film.
Jeg rangerer denne Cohen film på:
1. Borat
2. The Dictator
3. Brüno
Fandeme en god indsats! Anbefales varmt!
#37677 DarkLight 13 år siden
#37678 Thomsen 13 år siden
Det er en smule trælst (på godt jysk) pludseligt at skulle til at bekymre sig om hele to billedrammer, der skal udfyldes, når man ikke lige er den mest fotogene fyr.
Det er da godt, at der findes filmstills. :-)
#37679 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#37680 tiany 13 år siden
Fik du nogensinde opdateret lumia'en ?
Efter jeg opdaterede holder den snildt 1-3 dage alt efter forbrug.