Bliver nødt til at lære at holde mig væk fra computer og TV når jeg skal læse tysk, tsk tsk tsk... bliver nødt til at komme igang men der er jo så meget der er mere spændende....
#7531 Du kan jo bare se tysk tv. Det var sådan jeg lærte tysk. Til stor irritation for min tysklærer i gymnasiet, for hun kunne simpelthen ikke forstå hvorfor jeg var så god til tysk, eftersom jeg droppede tysk i 8.-9.klassen til fordel for fransk og derfor kun havde haft tysk i 7. og 10. klasse da jeg kom på gym.
Har lige været ude og bruge en "formue" på nyt tøj. Eftersom jeg ikke er den store shopper (ja chok jeg er en tøs der ikke kan lide at shoppe(i hvert fald ikke efter tøj)), må det siges at være en stor fangst. 2 par bukser, 3 par shorts og 3 bluser.
#7532 - har det lidt på samme måde med tøjshopping - men har godt nok købt meget tøj her på det sidste, en masse rødt og hvidt til at matche studenterhuen :D
Lige kommet hjem efter kø kø kø. Skiller et bord ad, og ned på benet falder en hammer tung bordplade. Kachiiing. Sår og hudafskrabninger fra ben til fod :o(
Rend mig i røven. Nu skal der tages 10 km roning og så kan lortet ellers forbløde! :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#7531 Lady Arwen 16 år siden
#7532 tiany 16 år siden
Har lige været ude og bruge en "formue" på nyt tøj. Eftersom jeg ikke er den store shopper (ja chok jeg er en tøs der ikke kan lide at shoppe(i hvert fald ikke efter tøj)), må det siges at være en stor fangst. 2 par bukser, 3 par shorts og 3 bluser.
#7533 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7534 Lady Arwen 16 år siden
#7535 Highland Park 16 år siden
#7536 MOVIE1000 16 år siden
#7537 filmz-Bruce 16 år siden
Rend mig i røven. Nu skal der tages 10 km roning og så kan lortet ellers forbløde! :(
#7538 Lady Arwen 16 år siden
#7539 evermind 16 år siden
evermind wins, flawless victory!!! :D
#7540 dyg 16 år siden
Jeg er lige kommet hjem fra lidt baseball-træning, og kæmper nu en kamp uden lige for at lade være med at bestille en pizza.